Avatar billede jk Nybegynder
27. august 2000 - 14:54 Der er 15 kommentarer

Fejlmeddelse under start

Filen MSVCIRT.DLL er sammenkædet med manglende eksportfil Msucrt??_U@YAPAXI@Z

Er fejlen der bliver skrevet hver gang jeg åbner windows 98.

Den er kommet efter at jeg afinstallerede et brander prog.

Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre?

Forresten branderen virker heller ikke.
- Eller det gør den når jeg brander fra cd til ny-cd, men ikke når jeg brander data\'ere fra en harddisk.
Computeren fryser, når den når til chache processen hvor den tæller 1698, 1700, 1850 osv.  altid når den ca. er nået halvvejs.
Avatar billede gozar Nybegynder
27. august 2000 - 15:01 #1
Hvilket brænder prog af installerede du?

Hvilket brænder prog bruger du nu?

Prøv at installere programmet igen, og så afinstallere det. Det ser ud til at programmet ikke, fik slættet alt der tilhørt eprogrammet.
Avatar billede jk Nybegynder
27. august 2000 - 15:22 #2
Jeg har installeret prog. igen men samme meddelse fremkommer, hver gang windows åbnes.
Avatar billede asmodeus Nybegynder
27. august 2000 - 15:33 #3
Formater lortet!
Avatar billede handmade Nybegynder
27. august 2000 - 16:26 #4
Prøv fra startmenuen at skrive \"sfc\"
Du får her mulighed for at kontrollere at systemfiler tilstede, er beskadigede eller overskrevne med andre filer. Du kan ligeledes gendanne systemets originale filer (win 98).
Du kan gøre dette som sidste forsøg inden du geninstallerer.

Avatar billede gozar Nybegynder
28. august 2000 - 09:57 #5
Vi kan nu besthjælpe, hvis du gider at besvare hvores spørgesmål!!

Hvilket brænder prg bruger du?
Har du opdateret det?
Hvilken brænder bruger du.
Avatar billede jk Nybegynder
28. august 2000 - 18:41 #6
Jeg har haft nero bruning inst.
derefter Easy Cd det afinstallerede jeg og puttede en ældre version i (hvilket ikke vidste på da værende tidspunkt) og installerede den nyste ver. igen

Brænderen hedder \"Pinnacle\"
Avatar billede gozar Nybegynder
28. august 2000 - 19:08 #7
Hvor ny er brænderen? Hvis det er en af de nyeste, kan det være at brænder programmet ikke understytter denne brænder. led evt efter en opdatering til dit brænder program. på deres website
Avatar billede jk Nybegynder
28. august 2000 - 19:19 #8
Det er en gammel brænderen er gammel jeg ved ikke, hvor gammel da det er en jeg har fået forærret af en god ven.
Avatar billede jk Nybegynder
28. august 2000 - 19:21 #9
I ved sikkert hvad jeg mener

Jeg ved ikke hvor gammel den er!

Jeg ved bare at den er gammel.
Avatar billede gozar Nybegynder
28. august 2000 - 20:31 #10
Er det 80 min cd\'er du forsøgre at brænde?

Nogne ældre brænder kan ikke læse / brænde 80 minuters cd\'er!!!

Der skal muligvis en firmware opdatering til før den kan!
Avatar billede jk Nybegynder
28. august 2000 - 23:33 #11
Jeg har både prøvet normal og 80 min.

Det jer er mest interesseret i at vide er hvordan jeg kan undgå fejlmedl. under start
Avatar billede rosager Nybegynder
01. september 2000 - 23:22 #12
gå til startknappen. Vælg kør. skriv regedit.
vælg rediger og så søg skriv navnet på den fil det er galt med og søg ved hjælp af f3. hver gang den kommer til et match så slet strengen/stedet.
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
06. september 2000 - 16:38 #13
Du har prøvet scandisk ? Mhs. til de sammekædede filer ?
Avatar billede kousholt Nybegynder
21. oktober 2000 - 04:28 #14
du siger du har problemer med at brænde fra harddisk til cd.... har du dvd drev på din maskine som bruger dma..????
Avatar billede kkndmj Nybegynder
09. november 2000 - 19:07 #15
Det første program du brugte, kan du prøve at installere igen akkurat samme destination, og så prøv at slet det igen inde fra kontrolpanel/tilføj/fjern programmer,

så brude det virke med garanti!