Avatar billede tullemile Nybegynder
27. august 2000 - 14:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mere svensk der skal oversættes!

Förlåt att jag inte skickat något mail förrän nu. Har inte direkt fått något tillfälle för det. Jag började skolan i måndags, än så länge går jag dit med ett leende på läpparna. Börjar lära känna dom i klassen nu men det lär nog dröja ett tag till innan jag lärt känna dom helt.

Har inte börjat med musik undervisningen i skolan än men den drar igång på måndag. Förutom kören, den började i tisdags, och det mest pisnamma av allt, jag missade första lektionen. Vår klassföreståndare sa att det inte va någon kör, men det var det - bra start!

Har kommit hem nu för att vara det under helgen. Flytten har gått bra, men det är ganska tomt i mitt rum än så länge. Bor med 23 tjejer i en korridor och saknar faktiskt en del killar, dom kan bli lite jobbiga ibland, tjejerna alltså. Det ända som kunde vara bättre är matlagningen. Men David Viktorsson är inte en kock och kommer aldrig att bli en heller så alla tips är välkomna.

Har ingen dator på rummet än men skall nog snart flytta dit en utav dom vi har hemma. Satte mig vid datan det första jag gjorde när jag kom hem...

Vem var det om det inte var Fie då? Förlåt mig att jag raderade meddelandena men jag tänkte inte på vad jag skulle ha dom till. Och är du verkligen säker på att det inte var Fie?

Hur är det själv då? Hur är livet i Odense? Min nya stad är ganska mysig men har inte lärt känna den ännu. Skolan har dragit igång och så även läxorna, men men...

svara snart... ... ...väntar... ...
Avatar billede missing Nybegynder
27. august 2000 - 19:04 #1
Undskyld at jeg ikke har mailet før nu. Har ikke haft mulighed til det før nu. Jeg startede i skole i mandags, og kan stadig gå smilende til skole (er ikke træt af det endnu *red.*). Begynder så småt at lære dem i klassen at kende, men det tager nok lidt tid endnu før jeg kender dem helt.

Er ikke begyndt med musikundervisningen i skolen endnu, men det starter på mandag. Udover kor altså. Det begyndte i tirsdags, og det mest pinlige var at jeg gik glip af første time ! Vores klasselærer sagde at der ikke var kor, men det var der - god start !

Er kommet hjem for weekenden. Flytningen er gået godt, men mit rumt er ganske tomt imens. Bor sammen med 23 piger på en gang (sovesal ?*red.*), og savner faktisk en del drenge, for pigerne kan være trættende en gang imellem. Det eneste som kunne være bedre er maden. David Viktorsson er ikke kok, og bliver det aldrig, så alle forslag er velkomne.

Har ingen computer på mit værelse endnu, men flytter nok snart en derhjemmefra hertil, som er tilovers der. Det første jeg gjorde da jeg kom hjem var at sætte mig foran skærmen...

Hvem var det hvis det ikke var Fie ? Undskyld at jeg ødelagde beskederne, men jeg vidste ikke hvad jeg skulle bruge dem til. Og er du helt sikker på at det ikke var til Fie ?

Hvordan har du det selv ? Hvordan er livet i Odense ? Min nye by er ganske hyggelig, men jeg har ikke lært den at kende endnu. Skolen er gået igang og så er der lektierne, men, men ...

svar snart.....venter.....
Avatar billede tullemile Nybegynder
27. august 2000 - 19:12 #2
tak.....
Avatar billede missing Nybegynder
27. august 2000 - 21:57 #3
det var så meget.....