Avatar billede danielhep Nybegynder
31. juli 2002 - 09:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ICQ CLIENT

hejsa

Jeg vil godt lave en ICQ client i Builderen..Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre, så det jeg søger er en hjælpe fil eller et link.. :)
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2002 - 09:21 #1
Masser af sourcecodes du kan kigge igennem :)
http://sourceforge.net/search/?type_of_search=soft&words=icq
Avatar billede zurog Nybegynder
01. august 2002 - 23:35 #2
hmm. Hvil du selv lave en ICQ fra bunden el. Vil du CutAndPaste
Avatar billede zurog Nybegynder
01. august 2002 - 23:43 #3
Jeg har selv bygget en Chat i Builder 5. Den er ret simpel. Det kan være at jeg kan være til lidt hjælp.
Avatar billede danielhep Nybegynder
04. august 2002 - 23:12 #4
Nej jeg vil ikke "CutAndPaste", og nej jeg vil heller ikke lave ICQ server fra bunden af..Jeg vil programmere en ICQ Clinet fra bundne af..
Avatar billede zurog Nybegynder
15. august 2002 - 10:16 #5
Du skal vide hvilke "Packets" der bliver brugt i ICQ. dvs. at din ICQ skal kunne opfange de rigtige Packest som derefter kan blive sendt videre , så du kan kommunikere med den rigtige ICQ...

En anden ting.: Du skal vide hvilken port og hvilken Server du skal Connecte (IP + Port)...
Avatar billede zoree Nybegynder
19. august 2002 - 23:42 #6
Zurog...

Der er du ikke helt ved siden af....

Jeg har også prøvet at lave et ICQ program med server, men da jeg går på ballerup Tekniske skole og skulle på Tek5 skulle jeg have mine ting ned på en CD men min værkfører kunne ikke skaffe en brænder så nu er ½ års arbejde spilt.

Ned tur
Avatar billede zoree Nybegynder
19. august 2002 - 23:43 #7
Men god fornøjelse med dit (lille) projekt...
Avatar billede danielhep Nybegynder
23. august 2002 - 00:07 #8
jeg tror at jeg lukker dette spm