Avatar billede strigoi Nybegynder
30. juli 2002 - 23:31 Der er 5 kommentarer

XP fryser under installationen

Under installationen af XP på min 1200 MHz Thunderbird så fryser installationen, når den kommer til systemtestene, nærmere betegnet når den kommer til NTFS så staller systemet, dvs. den går i sort med en lille cursor i venstre øverste hjørne. Har prøvet at FDISKE (FAT32) og Formatere C: så der skulle ikke være noget her. Har prøvet med 2 versioner af XP og installeret den ene på min P IV, som ikke havde nogle problemer. Har endv. prøvet normal sikker instilling i Bios'en samt optimal konfiguration med samme resultat. Er de nogle derude der kender til dette problem?
mvh.
Strigoi
Avatar billede onki Nybegynder
30. juli 2002 - 23:42 #1
Prøv at fjerne alt unædvendig hardware.
Avatar billede moroax Nybegynder
31. juli 2002 - 01:48 #2
Havde samme problem,
jeg måtte UNDERCLOCKE min CPU før den gad køre færdig !!..

- Surt, men det virkede !!..

* MoRoax.dk
Avatar billede moroax Nybegynder
31. juli 2002 - 01:49 #3
Hov, det skulle da være et svar, det KUNNE jo være det virkede ;-)

* MoRoax.dk
Avatar billede resten Nybegynder
31. juli 2002 - 08:24 #4
Prøv at gå ind i din bios og lav men lpad setup defoults og hvilket grafikkort har du ?
Avatar billede noctu Nybegynder
16. august 2002 - 19:54 #5
Jeg havde præcis samme problem!!, efter jeg havde købt nyt grafikkort(gforce 4Ti4200), frøs den under installation af WinXp.Måtte installerer Xp med mit gamle grafikkort i, og bytte efter endt installation.Så hvis du har samme grafikkort kan det måske gøres på den måde!?