Avatar billede fjordbibliotek Nybegynder
30. juli 2002 - 21:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

søgeside

Hvis søgeformularen kommer med meddelelsen ingen dokumenter er fundet. Hvad kan så være galt?
Avatar billede beldring Nybegynder
30. juli 2002 - 22:00 #1
at der ikke er noget, som reagerer på det søgeord!  :O)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
30. juli 2002 - 22:04 #2
som beldring sagde:
det har ikke noget med det du søgte efter..

prøv at omformulere dit/dine søgeord.. eller brug så få søgeord som muligt..

/theSurfer.
Avatar billede dejligbjerg Nybegynder
30. juli 2002 - 22:32 #3
Hvis du ser i rapporter under komponentfejl, vil du se at din søgeformular har en komponentfejl. Index Server er ikke konfigureret til brug på dette web-sted.

Du skal kontakte din udbyder for at få denne funktion slået til.

Dejligbjerg
Avatar billede beldring Nybegynder
30. juli 2002 - 22:36 #4
hvorfra ved du hvad hans fejl er???
Avatar billede dejligbjerg Nybegynder
30. juli 2002 - 22:42 #5
Det ved jeg heller ikke, men jeg går da ud fra at han selvfølgelig prøver at skrive et søgeord som han ved findes på hans web. Og så har jeg selv oplevet at få den fejl, inden min udbyder slog funktionen til.

Men måske min konklusion er forkert, nu får vi se :-)
Avatar billede fjordbibliotek Nybegynder
30. juli 2002 - 23:34 #6
Jeg har selvfølgelig søgt på ord, som findes på min hjemmeside.
Webkomponenten er indsat efter anvisninger i dejligbjergs bog!
I morgen vil jeg kontakte netudbyderen. Så pointene vil jo nok gå til Dejligbjerg. Desuden er jeg altså en hun. Men tak for jeres svar.
Avatar billede fjordbibliotek Nybegynder
03. august 2002 - 14:28 #7
Ja nu har jeg fået slået Server-index til.Dejligbjerg havde ret. Men straks melder der sig et andet problem, Jeg fandt ud af , at søgningen kun skulle være i en bestemt mappe. Derfor redigerede jeg on-line søgeformularen til at søge i en mappe ved at sætte et hak. Og nu finder den også kun dokumenter der, men ikke alle ord... hvorfor ikke? ligeledes havde jeg fået internetudbyderen til at skrive på danske hvormange dokumenter, nu er den gået tilbage til engelsk. Kan jeg selv rette det?
Avatar billede fjordbibliotek Nybegynder
03. august 2002 - 17:05 #8
jeg mener, den finder ikke alle sider i mappen. Et elelr andet skal slås til? og kan jeg selv det?
Avatar billede fjordbibliotek Nybegynder
03. august 2002 - 20:12 #9
eller kan man skrive en kode så den ikke søger i menuen.