Avatar billede vogel Nybegynder
30. juli 2002 - 16:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet via Nokia 6210

Hej

Hvordan sætter man Win XP til at lave internetforbindelse via en Nokia 6210.

Jeg har en gammel internetadgang som jeg tidligere har brugt til at lave 56K forbindelse til internettet med. Denne har jeg forsøgt at sætte op til at ringe op via min Nokia 6210 via den infrarøde port.
Den ringer også op og det hele, men efter ca. 2-3 min. melder den fejl 777.

Er der nogen der ved, hvordan man gør?
Avatar billede cramon Nybegynder
03. august 2002 - 22:00 #1
Du skal ringe til 21210000 hvis det er tdc du bruger!
Avatar billede vogel Nybegynder
05. august 2002 - 15:16 #2
Jeg har mobilabonnement hos TDC, men mit internetabonnement er hos Tiscali, skal jeg stadig ringe op via 2121000?
Avatar billede vogel Nybegynder
06. august 2002 - 09:53 #3
Jeg har netop fået dette svar fra Tiscali:

"Din konto er en normal Tiscali Net konto, som man ikke kan bruge til opkald via mobil tlf. For at kunne kalde op via mobil-tlf skal du have en Tiscali Net Plus konto, som koster 300kr/år. Din nuværende konto kan ikke konverteres, desværre. Se mere info her: http://privat.tiscali.dk/net/netplus/index.php"

Spørgsmålet lukkes.