Avatar billede ttd Nybegynder
30. juli 2002 - 16:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

søge program ønskes

Hejza jeg skal bruge et søge program...
Programmet skal kunne gøre følgene:
- kunne søge i alle netwærks steder
- søge restallerte skal vises, og man skal kunne se om det en mappe eller havd for er en fil.
- hvis man trykker på filen åbner mappen hvor filen/mappen er i....

kan nogen lave det for 200 points...
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
30. juli 2002 - 16:37 #1
Hmmm...? Har du hørt om søgefunktionen i dit OS?
Avatar billede halifax Nybegynder
30. juli 2002 - 23:58 #2
Prøv med Windows Commander. Brug Alt+F7 for at få søge vinduet frem.
Den fundne mappe eller fil vises i en liste, hvor filnavnet dobeltklikkes for direkte at springe til dets placering på det aktuelle drev.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. juli 2002 - 00:06 #3
som moonduck sagde.. har du checket søgefunktionen i dit os?

Windows 95 og derefter (tror jeg nok) har en søge funktion.. den hurtigste måde at få den frem på, er at trykke F3.

/theSurfer.
Avatar billede ttd Nybegynder
04. august 2002 - 16:47 #4
lukker...
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
04. august 2002 - 18:32 #5
Hvorfor lukker du? Har du ikke fået nogle svar du kunne bruge?