Avatar billede sonic666 Novice
30. juli 2002 - 14:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Formater ikke mail-adr. som hyperlinks

jeg bruger word 97, og er ved at lave en skabelon.
jeg vil ikke have at mail-adr. og netværkssiger bliver formateret som hyperlinks. altså skal de ikke have andre farver og understregning, men fortsat skrives med den samme typografi som broges før og efter det pågældende "ord"(link).

hvordan gør man nemmest det?
Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
30. juli 2002 - 14:31 #1
efter hva jeg kan huske kan du bare trykke på backspace, efter den har lavet det til et link.. prøv at se om det virker..

//nhj
Avatar billede Chewie Novice
30. juli 2002 - 14:32 #2
højre klik -> hyberlink -> redigere hyberlink -> fjern hyberlink
Avatar billede linnea Praktikant
02. august 2002 - 10:06 #3
Og dette skal du gøre, hvis du ønsker muligheden fjernet fra starten:
Funktioner, Autokorrektur, fanebladet Autoformater under skrivning. Her skal der ikke være hak i "Internet- og netværksstier med hyperlinks".
Avatar billede mile Juniormester
02. august 2002 - 13:58 #4
Fik du løst dit problem sonic66 ??
Avatar billede sonic666 Novice
02. august 2002 - 14:16 #5
Tak. undskyld ventetiden
Avatar billede Chewie Novice
02. august 2002 - 14:18 #6
Takker for points