Avatar billede tullemile Nybegynder
26. august 2000 - 21:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Oversæt dette til svensk

Okay jeg skriver sammen med en svensker og jeg skal forklare ham at jeg skifter min email til David_vik@hotmail.com på grund af at den anden efterhånden blevet overfyldt med alle mulige reklame mails.

Oversæt venligst:
------------------------------------------

Jeg mailer lige for at fortælle dig at hvis du stadig vil skrive til mig skal du gøre det på david_vik@hotmail.com og ikke den gamle Dawid84@hotmail.com , da den hver dag bliver fyldt op med alle mulige reklame mails.

----------------------------------------

Jeg ved godt at man kan \"block sender\" men jeg syntes lig\'som det var på tide at skifte mail adresse.

Oversættelsen behøver ikke være ordret, bare sammenhængen er der.
Avatar billede tullemile Nybegynder
26. august 2000 - 22:35 #1
der skal i øvrigt tilføjes, at jeg ikke checker min gamle mail-adresse mere.
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
27. august 2000 - 00:31 #2
Hejsan, jeg mailer deg dette for at berette deg at dü fremover kun kan komma i kontakt med meg pä fölgende adressa: david_vik@hotmail.com och inta pä den gamla adressa Dawid84@hotmail.com

Ha det lüngt
Avatar billede tullemile Nybegynder
27. august 2000 - 09:05 #3
Vil du ikke lige tilføje afsnittet om HVORFOR jeg ikke vil bruge den anden? så skal du nok få dine point
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
27. august 2000 - 12:53 #4
Hvad med sådan?

Hejsan, jeg mailer deg dette for at berette deg at dü fremover kun kan komma i kontakt med meg pä fölgende adressa: david_vik@hotmail.com och inta pä den gamla adressa Dawid84@hotmail.com, jag er jettä forband pä dom reklam mails.

Ha det lüngt
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
27. august 2000 - 12:55 #5
eller:

Hejsan, jeg mailer deg dette for at berette deg at dü fremover kun kan komma i kontakt med meg pä fölgende adressa: david_vik@hotmail.com och inta pä den gamla adressa som nü bliver spammet som bar fan: Dawid84@hotmail.com.

Ha det lüngt

Avatar billede tullemile Nybegynder
27. august 2000 - 13:00 #6
tak..........
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
27. august 2000 - 14:25 #7
Det hedder ikke kun det hedder bara eller bare
Avatar billede zaknafein Praktikant
27. august 2000 - 14:34 #8
Det kan godt være men jeg synes alligevel at det lød som overbevisende svensk!!!! hehe
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
27. august 2000 - 14:34 #9
NÅr ja, ligner jeg måske en svensker?
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
27. august 2000 - 14:37 #10
Tjaa det ved jeg ikke jeg kan ikke se dig!