Avatar billede klingeling Nybegynder
30. juli 2002 - 08:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

billigste ????

Hej alle i kvikke hoveder. Hvem har det bedste og billigste webhost ? Kan huske en der kun kostede helt ned til 1,- Men er sgu ikke helt sikker mere. Mest fordi jeg lige akkurat har siddet og kigget på priser (av av)
Og en lille side ting. Nogen der kunne tænke sig at hjælpe med med noget hjemmeside ? Skal kunne php og mysql. Kunne jo være der var en der godt kunne bruge det som reference i en ansøgning ;o)
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
30. juli 2002 - 08:19 #1
Avatar billede klingeling Nybegynder
30. juli 2002 - 08:20 #2
ja det var sgu det den hed. Nemme 30 point er hjemme ;o)
Kan du også klarer den sidste del ?
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
30. juli 2002 - 08:24 #3
Jeg kan godt programmere i php og mysql. Skal du have hjælp til et problem eller?
Avatar billede klingeling Nybegynder
30. juli 2002 - 08:25 #4
nej, det er sådan at jeg har en lille ide. men aner intet om php eller mysql. Og det skal vist være idet
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
30. juli 2002 - 08:30 #5
ok, jeg er nu ikke interreseret i at starte med på et projekt, men du kan prøve at oprette et nyt spørgsmål inde i kategorien opgaver, så kan det godt være at der er nogen der vil være med.
Ellers kan du læse lidt om php i bogen: teach yourself php in 24 hours. Den er meget overskuelig. Og online kan du få hjælp på www.webcafe.dk og www.php.net
Avatar billede klingeling Nybegynder
30. juli 2002 - 08:32 #6
okay, takker og ha' en god dag