Avatar billede larsfryd Nybegynder
29. juli 2002 - 23:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IBM Aptiva

jEG HAR FORSØGT AT INST. XP PÅ EN IBM APTIVA. DET KAN GODT LADE SIG GØRE, MEN UNDERVEJS SPØRGER DEN LIGE PLUDSELIG TIL XP HOMEEDITON. DETTE HAR JEG DA ALDRIG VÆRET UDE FOR MED ANDRE PC,ER. HARDDIKSEN ER FORMATTERET INDEN. NÅR JEG SÅ STARTER OP I XP, HVAD DEN GODT KAN MEN DER ER PROBLEMER MED EXPLORER. JEG KAN HELLER IKKE DELE MINE DREV OG KAN I DET HELE TAGET IKKE FÅ NOGET NETVÆRK TIL AT VIRKE.HVORDAN FÅR MAN DEN RIGTIGE XP IND???
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
30. juli 2002 - 00:56 #1
Jeg sidder osse ved en IBM Aptiva... Jeg legede osse med Win XP men computeren er simpelthen ikke "god nok" til at køre xp, nu kører jeg win 2k og det kører perfekt... men tilbage til spørgsmålet: her du formateret til NTFS?? Der kan godt opstå problemer med XP på et FAT32 drev...!
håber du kan bruge det!

MVH
Gustav
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
31. juli 2002 - 22:37 #2
...
Avatar billede larsfryd Nybegynder
31. juli 2002 - 23:19 #3
Det lyder som om atdet ikke rigtig vil fungere med XP på en Aptiva, så det må jeg nok heller droppe. Nej jeg har ikke formateret til NTFS, da det er meningen at der skal deles filer og andet med en anden PC der kører FAT32.
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
31. juli 2002 - 23:26 #4
ok... tak for points... :O)...