Avatar billede dalbjerg Nybegynder
26. august 2000 - 13:18 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kørelse af en side, nå en browser vindue lukkes

Hejsa

Jeg ønsker den skal kører en ny side, ligeså snart browser vinduet lukkes. Hvis den bliver nød til at åbne et nyt vindue, så skal det selvfølgelig også lukkes....
Avatar billede abpdk Nybegynder
26. august 2000 - 13:27 #1
DU GIVER INGEN MENING!!!!!!!!!!
Avatar billede phylox2 Nybegynder
26. august 2000 - 13:32 #2
<Body onunload=\"java script:window.open(\'dinhtmlfil.html\');\">
Avatar billede grande Nybegynder
26. august 2000 - 14:54 #3
hvad med at bruge et program som copernic
www.copernic.com  der har du kun et vindue åbent af gangen og du søger i et andet.
Avatar billede sorenmh Nybegynder
26. august 2000 - 20:21 #4
->dalbjerg

Øøøøøøhhhh... Hvad betyder det???

Jeg forstår !ingenting! af hvad du skriver...

Hvad er det du gerne vil?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
27. august 2000 - 10:36 #5
Oki, på http://www.kdj.dk... Nå man tjekker sin kdj post, så åbner den et nyt vindue... Nå man er færdig med at tjekke post, så lukker man ned for vinduet... Nu er problemmet bare den at hvis man glemt, noget, så skal man vente 20 min. som en asp session nu varer.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at den lige kunne kører en fil, som logger brugeren af, nå han lukker ned, for det vindue, han bruger til at vise post i... Forstår i det nu? Ellers skriv lige....
Avatar billede olebole Juniormester
27. august 2000 - 15:28 #6
<ole>
Så skal du nok bede phylox2 om at poste et svar igen, for det er et helt korrekt svar, han har givet dig.
\'dinhtmlfil.html\' skal du så erstatte med et dokument, der enten auto-udlogger brugeren eller giver hende/ham en knap at trykke på. Hvordan er op til dig og din asp-kode.
Når udloggningen er udført, kan du så køre en \'self.close()\' i popUp-vinduet.
/Vh
</bole>
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
27. august 2000 - 16:03 #7
Olebole, hvordan køres en self.close() jeg er altså ikke særligt god til det der java noget...

Og Phylox2, vil du lige svarer igen, så du kan for del i pointen...
Avatar billede phylox2 Nybegynder
27. august 2000 - 16:08 #8
Hermed gjort ...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
27. august 2000 - 16:13 #9
Men jeg mangler stadig, hvordan man lukker vinduet, nå den er blevet åbnet... Det var jo sådan set også med i mit hovedspørgsmål... Som ikke ret mange kunne forstår...
Avatar billede olebole Juniormester
27. august 2000 - 16:15 #10
\'self.close();\' eller \'top.close();\' eller \'window.close();\' kan du afvikle som en del af noget JavaScript. Altså som slutningen af en funktion (sidste linie). Du kan også afvikle den med en alm. handler som \'onclick\',  \'onmouseover\' , \'onload\' (ikke videre begavet...Hehe!) eller, hvad du nu vil.
Håber det gav lidt mening.
/Vh
Avatar billede olebole Juniormester
27. august 2000 - 16:18 #11
\'self.close();\' lukker dit vindue  ;o)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
27. august 2000 - 16:19 #12
Jo tak, men jeg kan ligeså godt sige det så er jeg fuldstændig newbies indenfor java...

skal jeg blot skrive
self.close() nop det skal jeg ikke kunne jeg se, så skriver den det jo... Uhmm er det ikke noget med noget <script et eller andet???
Avatar billede phylox2 Nybegynder
27. august 2000 - 19:29 #13
<script language=\"javascript\">
window.close();
</script>