Avatar billede enra Nybegynder
26. august 2000 - 08:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Aktuelle sikkerhedsbestemmelser

I en af min zoner får jeg : De aktuelle sikkerhedsbestemmelser tillader ikke at du afsender HTML formularer.

Og jeg kan ikke finde hvor jeg åpner for dette igen.
Avatar billede enra Nybegynder
26. august 2000 - 08:52 #1
PS. det er IE 5.5
Avatar billede renis Nybegynder
26. august 2000 - 10:04 #2
Prøv under funktioner - internet indstillinger - sikkerhed - Sæt browseren til std. sikkerhed
Avatar billede enra Nybegynder
26. august 2000 - 10:43 #3
renis:

Det burde normalt ha virket, men det hjælper ikke en gang om jeg sætter den til laveste sikkerhed. Der må være en spærre et andet sted??
Avatar billede renis Nybegynder
26. august 2000 - 11:18 #4
Over sikkerhed er der et sted der hedder websteder, der kan du sætte sikkerheden for den enkelte webside, jeg ved ikke hvordan det virke, men tjek det.

Anden mulighed er at slette alle *.tmp filer i dit/dine temp kataloger.

Derefter slet.:
funktioner - internet indstillinger - Generalt - Midlertidige internetfiler - KLIK slet og så prøve at genstarte pcen.

Dette var mine sidste bud, håber det hjælper
Avatar billede enra Nybegynder
26. august 2000 - 13:06 #5
renis!

Det var en kombination af at jeg afviser doubleclick samt bestemte servere i min host. fil. Og at jeg har sat min browser til at afvise alle steder som har 1x1 images. Ikke mærkelig at det var svært at finde. Jeg giver dig poengene, for dit første svar, som normalt ville have fixet problemet. Det var min egen fejl at jeg ikke oplyste om at jeg kører med et temmelig komplext opsæt :-)

Mvh
Arne