Avatar billede vipman Nybegynder
28. juli 2002 - 23:31 Der er 15 kommentarer

Windows (problem

Vi har det helt nye windows, kan ikke huske navnet, men det er fuck.. Alle de gamle spil kan den ikke installere. F.eks Red alert. pc-eren siger en masse uforståelige ting, som ikke gir mening. MIn pc er helt ny og har de nødvendige resoucer.. Hvad forudsager probemerne med min pc
Avatar billede vipman Nybegynder
28. juli 2002 - 23:32 #1
Hallo
Avatar billede vipman Nybegynder
28. juli 2002 - 23:35 #2
Jeg er villig til at forstørre dusøren på det nødvendige svar
Avatar billede proximus86 Nybegynder
28. juli 2002 - 23:36 #3
tag og formater den og installer den på ny, så der ikke er nogen fejl
Avatar billede vipman Nybegynder
28. juli 2002 - 23:39 #4
Nope det er ikke problemet.. Det som om det er for advanceret til de spil. Det var sku en professionel der har installere pc-eren
Avatar billede proximus86 Nybegynder
28. juli 2002 - 23:41 #5
Hmm er startknappen grøn ?
Avatar billede vipman Nybegynder
28. juli 2002 - 23:42 #6
Jeps
Avatar billede proximus86 Nybegynder
28. juli 2002 - 23:43 #7
ellers er det sikkert Windows 2000 og der er mange spil som det ikke kan køre... Mee hvis det er windows xp sååå... er det altså lidt bedre, windows 2000 er næsten kun godt til at arbejde på og kun nogle spil som den kan køre og dem som den så kan køre kører den også meget GODT
Avatar billede jacob172100 Praktikant
28. juli 2002 - 23:43 #8
Du tænker nok på XP. Har selv prøvet at installere Red Alert. Du kan godt installere det ved at køre det i en anden kompatibilitets-tilstand. Bemærk dog at der ikke er lyd på og du kan kun køre det med DOS-grafikken. Når du sætter installations-cd'en i skal du højreklikke på cd'en og vælge åbn. Derefter finder du setupfilen og højreklikker - egenskaber og kompatibilitets. Så vælger du Windows 95 eller 98 og OK. Så kan du installere det. Når så du har installeret det finder du filen til at åbne RA med. Ikke Ra95. Det virker ikke lige godt hvad du gør. Du finder filen til at køre det i DOS tilstand med, og vælger kompabilitets-tilstand og Windows 95 eller 98.
Det samme kan du også gøre ved andre gamle spil.
Avatar billede proximus86 Nybegynder
28. juli 2002 - 23:43 #9
Nå så er det windows Xp du har !
Avatar billede vipman Nybegynder
28. juli 2002 - 23:45 #10
Jamen hvordan kan det være at de ikke k´øre på de nyeste opdateringer
Avatar billede proximus86 Nybegynder
28. juli 2002 - 23:45 #11
Ja det er rigtigt jeg kan også godt huske en jeg kender skabte sig over RA 2 at han ikke kunne spille det med windows xp men han fik det til at virke
Avatar billede jacob172100 Praktikant
28. juli 2002 - 23:45 #12
Jeg har ikke haft problemer med 2'eren
Avatar billede proximus86 Nybegynder
28. juli 2002 - 23:46 #13
det var den han havde med, men med kompatibilitets-tilstand så plejer det at virke med nogle spil.. men nu er det også programmer det er galt med ?
Avatar billede vipman Nybegynder
28. juli 2002 - 23:46 #14
okay det er 1-eren, tak for hjælpen
Avatar billede proximus86 Nybegynder
28. juli 2002 - 23:59 #15
Er der ikke mange andre fejl på din computer ?