Avatar billede daewoo Nybegynder
28. juli 2002 - 23:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Find et mobil nummer

Jeg ahr tit brugt www.degulesider.dk til at finde et mobil nr med! Men i mange tilfælde skriver den:

Søgningen gav desværre ingen resultater!

Hvad gør man ved det?
Avatar billede oz2kas Nybegynder
28. juli 2002 - 23:08 #1
Avatar billede poull Nybegynder
28. juli 2002 - 23:08 #2
Mange har ikke offentligt gjort deres numre !!!
Avatar billede daewoo Nybegynder
28. juli 2002 - 23:11 #3
Den første virker helder ikke! Og den sidste var jo dne jeg selv nævnte! Så ved ikk rigtig hvad jeg skal gøre!?
Avatar billede piloto Nybegynder
28. juli 2002 - 23:11 #4
Søg på telefonnumre på www.tv2.dk. Har abonnenten ikke hemmeligt nr. findes det der.
Avatar billede daewoo Nybegynder
28. juli 2002 - 23:12 #5
Poull>> Jamen det er da ikke noget man selv bestemmer! Da jeg købte min mobil emd Telia Choice for et stykke tid siden, ku jeg da ikk vælge! Og når jeg søger på mit eget nr f.eks, kan den da helder ikk finde det! Selvom der står at telia er med i det!?
Avatar billede daewoo Nybegynder
28. juli 2002 - 23:17 #6
Tv2, virker helder ikke! Ved ikke hvad det er for noet pis!
Avatar billede poull Nybegynder
28. juli 2002 - 23:18 #7
jeg tror man direkte selv skal sige ja til at offentliggøre det .. altså hvis man ikek kan finde en person betyder det ikke nødvendigvis at man har hemmlignummer
Avatar billede daewoo Nybegynder
28. juli 2002 - 23:21 #8
Hmm, siken et lamt system!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. juli 2002 - 23:24 #9
www.danmark.com har også en glimrende søgedims
Avatar billede proximus86 Nybegynder
28. juli 2002 - 23:38 #10
Ok du kan ikke finde hemmelige numre og du kan ikke finde numre som er til taletidskort... men ellers er krak.dk den bedste søge maskine til numre
Avatar billede daewoo Nybegynder
03. september 2002 - 20:25 #11
Ingen brugbare svar!