Avatar billede fumlerik Nybegynder
28. juli 2002 - 17:42 Der er 12 kommentarer

VÆKST KODER TIL MIN PLANTE

Hello alle der har koder.

Er der nogle der er intreseret i at bytte nogle koder
til beauvais tomat spil ?
Avatar billede Noone Nybegynder
28. juli 2002 - 18:00 #1
Altså du giver en kode, de giver en eller?
Avatar billede fumlerik Nybegynder
28. juli 2002 - 18:06 #2
Tjaa hvis det er det du vil.

Du kan også få 10 eller mere hvis du vil.
Avatar billede Noone Nybegynder
28. juli 2002 - 18:12 #3
Well, de står jo på flaskerne med Beauveis tomat ketchup, så det er bare at gå ud og købe ind ;)

Det er rent marketing det spil, og meningen  er at det skal få folk til at købe ketchup.. Jeg har kun selv haft en enkelt kode, som jeg fik da en eller anden henviste mig til spillet, så jeg kan ikke rigtig hjælpe.
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. juli 2002 - 18:23 #4
Der er så vidt jeg ved kun 4 koder, og derefter så er det kun dem man får ved at få nye brugere til osv. - men de er personlige og duer kun 1 gang.
Avatar billede Noone Nybegynder
28. juli 2002 - 18:34 #5
Ok, jeg har ikke rigtig læst meget på reglerne eller noget...
Avatar billede fumlerik Nybegynder
28. juli 2002 - 18:38 #6
Jeg ved at der findes mere end 4 koder, Da jeg selv har ca 20.

Men grunden til at de ikke virker er at hvis det er dig der har tippet en ven og vennen laver en plante og bruger sin kode, Så er koden brugt af alle dem i kæden der har tippet hinanden.

Derfor har jeg lavet denne bytte fætter her.
Avatar billede Noone Nybegynder
28. juli 2002 - 18:44 #7
Ehh.. Den forstod jeg ikke lige... Men OK...
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. juli 2002 - 19:15 #8
Og du ved at koder givet til een kæde virker i en anden? Det lyder usandsynligt at de ville efterlade sådan et kæmpehul i spillet.
Avatar billede fumlerik Nybegynder
28. juli 2002 - 19:56 #9
Jeg kan ikke sige med sikkerhed at alle koder virker i en anden kæde men jeg har da erfaret at de fleste gør.
Avatar billede cordack Nybegynder
28. juli 2002 - 23:51 #10
Hva er det for et spil i snakkr om???
kan i ikke lige smide et link?
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. juli 2002 - 23:56 #11
Avatar billede cordack Nybegynder
28. juli 2002 - 23:59 #12
tak! :)