Avatar billede kedde16 Nybegynder
28. juli 2002 - 17:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

GAmmel maskine

Hmm hvis man har en gammel maskine stående som fx server hele tiden kan der så ske at der går ild eller sådan noget i den.
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
28. juli 2002 - 17:44 #1
Det kan man jo aldrig være sikker på, men det er nok sjældent at det sker.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. juli 2002 - 17:44 #2
Nej der burde ikke kunne gå ild i den. Strømforsyningen, måske, men branden vil hurtigt gå ud, da der ikke er meget brændbart materiale.

Det er dog noget andet med en skærm. Under alle omstændigheder vil noget sådan kun ske hvis der er en Hardware fejl.
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. juli 2002 - 21:41 #3
hvis den står og kører som server, er der vel ingen grund til at skærmen kører.

Nej, der er ikke meget brandbart i en computer, gammel såvel som ny.