Avatar billede barhan Nybegynder
06. juli 1999 - 00:34 Der er 6 kommentarer

Du får 100 point

Hvordan kan jeg få indholdet på venstre side på min hjemmeside. Skal man have en html kode eller hvad. Og hvordan kan jeg lave kode til f.eks. Privat på min hjemmeside. Hvis i ikke forstår hvad jeg mener med så vil jeg gerne vide det.
Avatar billede floffy Nybegynder
06. juli 1999 - 00:41 #1
Fortsæt din foklaring og kom med et link, så kan det være jeg forstår.
Avatar billede theartist Nybegynder
06. juli 1999 - 00:46 #2
Det du gerne vil have er at venstrejustere dit indhold på din hjemmeside, er det korrekt?? og så vil du gerne lave en password funktion, så det kun er udvalgte der kan komme ind på udvalgte sider, korrekt igen???

--:TheArtist:--

Så kan vi nok finde en løsning til dig, men skriv lige tilbage.
Avatar billede cybles Nybegynder
06. juli 1999 - 02:33 #3
Du kan dele din side med frames, du behøver ikke at vide noget om html du skal bare havde et WYSIWYG program.

Ønsker du password på nogle af dine sider ? kan du med stor fordel benytte et java script hvis ikke det er noget vigtigt du gemmer bag det.
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 1999 - 04:07 #4
lidt vigtigt er det nok, siden han vil have password protection på :)
og til det formål findes der allerede nogle besvarde spørgsmål - du skal bare kigge lidt tilbage i "ASP" kategorien
Avatar billede barhan Nybegynder
06. juli 1999 - 19:50 #5
I ved hvad jeg mener med. Hvordan får jeg programmerne.
Avatar billede cybles Nybegynder
06. juli 1999 - 20:03 #6
Øhh hvilke programmer ? et WYSIWYG program uhmm det bedste er nok Frontpage eller Global98 eller Coffeshop. Tag et kig http://www.shareware.com søg på webdesign eller WYSIWYG....