Avatar billede thrill Nybegynder
28. juli 2002 - 00:52 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Pop-ups i Kazaalite ?

Kan det virkelig passe at der er pop-ups i Kazaalite ?

Jeg har netop lige formateret min maskine da jeg var træt af alt det spy's + pop-ups der efterhåneden er kommet ind, men jeg havde kun liget nået at inst. Kazaalite, så kom den første pop-ups for et eller andet ligegyldigt :(
Avatar billede master_nemo Nybegynder
28. juli 2002 - 00:54 #1
det er kazaa....stop med at bruge det :D
Avatar billede matanaka Nybegynder
28. juli 2002 - 00:56 #2
kan også kun sige stop
http://www.eksperten.dk/spm/240308
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2002 - 00:56 #3
hmm.... INGEN popups i kazaa (den alm.) og har aldrig det en heller :)
Avatar billede thrill Nybegynder
28. juli 2002 - 01:08 #4
Bedst som jeg er igang med et eller andet på nettet, så dukker der pludselig et nyt "vindue" op i menúbjælken ved start, det eneste jeg kan komme på er at det er Kazaalite som har noget med sig for det kom straks efter kazaalite inst., jeg valgte godtnok også "tools" under inst. af Kazaalite, hvad er det for nogle "tools" der følger med ?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
28. juli 2002 - 01:24 #5
http://boegh.nu/christina/ kan du hente et program der hedder privacyfree, det spørger dig altid om du vil åbne et vindue inden at det bliver åbnet, udover det kan du på www.download.com søge efter ad-aware, det er et program der kan fortælle dig hvad der er spyware, plus at det kan fjerne de.
Men ved fjernelse af adware ting vil programmer som kazaa ik virke mere
Avatar billede thrill Nybegynder
29. juli 2002 - 23:40 #6
Jeg undre mig bare over at en program-udgave som ellers skulle være rippet for alt hvad der hedder spyware, stadig indholder pop-ups...

Det med at sige at man bare skal la' vær' med at bruge Kazaa, svare vil næsten til at sige til børn og de ikke må spise slik og drikke Cola (f.eks.)
Avatar billede tofferman Nybegynder
29. juli 2002 - 23:44 #7
Kazaalite er et ulovligt program i modsætning til den rigtige kazaa. Så luk spørgsmålet. Det er ikke tilladt her på Eksperten.dk
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
29. juli 2002 - 23:50 #8
Lad da være med at være så sure på dem der har lavet KaZaA! Hvis I lægger mærke til det, så er det muligt at fravælge næsten al spywaren fra KaZaA under installationen. Man kan dog ikke slippe af med Cydoor og kde_b3d på denne måde, men så kan man jo bare benytte AdAware eller dette program:
http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=1161 og dette: http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=1014

Som man kan læse her: http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=970 er kazaalite fri for popups.
Avatar billede loonz Nybegynder
29. juli 2002 - 23:51 #9
Hvorfor er Kazaalite og ikke Kazaa ulovligt?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
29. juli 2002 - 23:52 #10
Måske fordi KaZaALite benytter sig af et filudvekslingsnetværk udviklet af KaZaA - men uden at betale noget for det.
Avatar billede loonz Nybegynder
29. juli 2002 - 23:55 #11
Aha... Troede, at det var de samme der lå bag begge udgaver :(

Men et lille tip til alle KaZaa brugere:
Jeg fandt et lille smart program (MorpheusX), som finder flere sources langt bedre end det indbyggede i KaZaa.. Jeg synes det funker genialt.
Avatar billede tofferman Nybegynder
29. juli 2002 - 23:56 #12
Kazaa er beskyttet af ophavsret, og den bryder kazaalite.
Avatar billede tofferman Nybegynder
12. august 2002 - 17:25 #13
thrill > Husk at lukke spm.