Avatar billede kefus Nybegynder
27. juli 2002 - 23:15 Der er 42 kommentarer

HJÆLP... sofabord istykker

HJÆLP.. Fuk, experter, har lige haft "fest" hjemme ved mig.. og kenneth en af mine venner, blev sådan STIV, og væltede ind i sofabordet...:-(

Sofabordet er nu gået fra hinanden,... benene er røjet til hver sin side, og det er gået helt amok det hele...

HVAD SKAL JEG GØRE ; MINE FORÆLDRE ER LIGE KOMMET HJEM!!!!!!!!!!!???
Avatar billede 0ffline Nybegynder
27. juli 2002 - 23:19 #1
Der er vel ikke andet for at du må indrømme at du har oplevet den værste computervirus der nogensinde har huseret...
Avatar billede mini-milo Nybegynder
27. juli 2002 - 23:20 #2
hop ud i værkstedet.... eller køb et nyt håber du overlever dine forældre...
Avatar billede kefus Nybegynder
27. juli 2002 - 23:20 #3
takker.. men --damn--
Avatar billede 0ffline Nybegynder
27. juli 2002 - 23:21 #4
Arhhh hva...
Det sjove ved os forældre er at vi alle har været unge. Sig sandheden, det er da altid det bedste.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. juli 2002 - 23:21 #5
Panik
Avatar billede zvansen Nybegynder
27. juli 2002 - 23:23 #6
lol.. sig det som er..

det kommer du sq længst med :)
Avatar billede 0ffline Nybegynder
27. juli 2002 - 23:23 #7
Desuden lyder det til at ham Kenneth har drukket så meget, at du eventuelt kan købe et nyt bord for de tomme flasker :O)
Held&lykke
Avatar billede kefus Nybegynder
27. juli 2002 - 23:24 #8
hehe lol offline->>>
Avatar billede kefus Nybegynder
27. juli 2002 - 23:24 #9
offline ->>> hvor gammel er du da
Avatar billede 0ffline Nybegynder
27. juli 2002 - 23:25 #10
Avatar billede rs2000 Nybegynder
27. juli 2002 - 23:25 #11
http://www.eksperten.dk/spm/239972

Du skulle nok have hørt til mig den anden dag:-)

Ja det er nemt at være klog bagefter,men jeg tror du kommer længst med sandheden.
Den er nemmest at huske om 14dage også.
Avatar billede kefus Nybegynder
27. juli 2002 - 23:27 #12
rs2000->>>> ja ok..
Avatar billede zvansen Nybegynder
27. juli 2002 - 23:28 #13
hehe... håber du overlever
Avatar billede kefus Nybegynder
27. juli 2002 - 23:29 #14
zvansen->>>>> takker
Avatar billede kefus Nybegynder
27. juli 2002 - 23:33 #15
nå men jeg ved ik om jeg tør at sige sandheden...

offline>>>> hvad ville du have gjort??? duer voksen
Avatar billede hono Nybegynder
27. juli 2002 - 23:39 #16
Ring til europæiske rejseforsikring, så koster det dig ikke andet end landsholdspladsen ;)
Avatar billede bullefardk Nybegynder
27. juli 2002 - 23:39 #17
LoL hono
Avatar billede kefus Nybegynder
27. juli 2002 - 23:40 #18
HAH HAH!!!
Avatar billede bullefardk Nybegynder
27. juli 2002 - 23:40 #19
kefus ->>> Hvor gammelt/dyrt er det sofabord?
Avatar billede 0ffline Nybegynder
27. juli 2002 - 23:40 #20
Jamen, jeg  ville da helt klart sige sandheden. Forøldre er squ ikke så dumme som nogle tror, de kan ski godt lugte en fed løgn.
Skuf ikke dine forældre 2 gange, ved at stikke dem en løgn - de skal jo lige have tid til at komme over tabet af deres sofabord.
Det kunne måske lindre deres sorg en smule, hvis du er istand til at overbevise dem om at det er total kult med et afbenet japansk inspireret sofabord, hvem ved...
Avatar billede 0ffline Nybegynder
27. juli 2002 - 23:41 #21
forøldre=forældre endda
Avatar billede kefus Nybegynder
27. juli 2002 - 23:42 #22
bullefardk->>>> ik så gammelt.. ca. 6 år eller såen, men alligevel
Avatar billede bullefardk Nybegynder
27. juli 2002 - 23:43 #23
Sig til dem at du gerne vil erstatte det. Hvis du har penge, ellers spar op til et nyt. Ellers kan du jo sige til "Kenneth" når han engang er normal igen, at han skal erstatte det.
Avatar billede kefus Nybegynder
27. juli 2002 - 23:45 #24
ja, men mine penge skulle jo bruges på et nyt grafik-kort..

DAHHHHHHH.. nå men så må jeg jo sige det!!
Avatar billede bullefardk Nybegynder
27. juli 2002 - 23:47 #25
der er ikke andet for
Avatar billede kefus Nybegynder
27. juli 2002 - 23:48 #26
jamen hvis jeg nu venter til imorgen, og så "leger" med min lillebror der oppe på bordet,.,.- og så vælter han det og han for balladen!!!
Avatar billede hono Nybegynder
27. juli 2002 - 23:49 #27
hvor gammel er din lillebror?
Avatar billede kefus Nybegynder
27. juli 2002 - 23:50 #28
snart 4 år...
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2002 - 23:50 #29
Det kommer da an på hvor gammel han er..
Avatar billede mat Nybegynder
27. juli 2002 - 23:50 #30
come on, alle har lavet ged i den...dine forældre vil enten grine af jer eller være pissed indtil imorgen...der er jo altid forsikringen, kådhed er en udemærket grund til at få erstatning...bare lad være med at kalde det et uheld, det dækker de sgu aldrig. det passer, jeg smadrede engang en tand og et par briller på en ven, det ville forsikringen ikke dække da det var et uheld, havde jeg gjort det med vilje ville de gerne?!? det fatter man jo ikke?
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2002 - 23:51 #31
4 år.. skal han da veje meget :)
Avatar billede 0ffline Nybegynder
27. juli 2002 - 23:53 #32
Syntes nu stadig at sandheden er bedst. Husker tydelig da jeg pure nægtede at jeg havde holdt en fest - og hårdnakket påstod at de ølkrus der lå i vaskemaskinen samt tørretumbleren måtte være nogle jeg havde glemt jeg havde i lommen efter at have tømt opvaskemaskinen
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
27. juli 2002 - 23:53 #33
*krise*

Dæk over det lidt endnu, og når dine forældre ved en lejlighed snakker godt med dig / har en god dag - så kan du fortælle dem det :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juli 2002 - 23:53 #34
MON ikke et nyt sofabord - som Du er ansvarlig for at det er i stykker er en SMULE vigtigere end et sølle grafikkort?

Dit grafikkort virker jo tydeligvis ellers kunne du jo ikke skrive herind.
Dine forældres sofabord virker jo ikke.

Tjah... det er vel egentlig ikke så svært :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juli 2002 - 23:53 #35
Fortæl dem sandheden - det kommer du længst med ;)
Avatar billede mat Nybegynder
27. juli 2002 - 23:54 #36
klap din ven venligt men kontant på ryggen og sig: "fint det ordner din forsikring" så er du ikke den eneste der har det dårligt imorgen tidlig ;)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
27. juli 2002 - 23:55 #37
Bed evt. om at betale din ven halvdelen .. eller meld ham til politiet for hærværk, hehe.. ej :)
Avatar billede tumben Novice
28. juli 2002 - 00:42 #38
..hhhmm han var vel inviteret..så dækker forsikringen..IKKE.
...sandheden er altid et godt udgangspunkt...m.m dine forældre er totalt hjerneblæste (jeg er 44)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2002 - 00:52 #39
http://exp.dk/spm/240319 - kefus er deaktiveret indtil videre...
Avatar billede klodoven Nybegynder
28. juli 2002 - 00:58 #40
peterpan10->Har du anmeldt en lukket bruger? ;)