Avatar billede pojo Nybegynder
27. juli 2002 - 22:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows fejlmeddelelse

"Windows kunne ikke opgradere filen fra -1 til-2"
Hvad betyder det????????

Jeg har en Amitech 1200, og jeg tror det indbyggede drev-størrelses-forandrings-program har lavet kage i den, ihvertfald blev min harddisk pludselig adskillige gigabytes større, da jeg havde brugt det program. Det resulterer i at jeg tit får denne fejlmeddelelse, når jeg indstallerer noget, der skal opgraderes i windows, som for eks. i mit spørgsmål om windows installer ( se dette)
Jeg har ikke turdet rode med drevstørrelses-forandringer siden, men jeg har spurgt Amitech, der ikke havde nogen forklaring, andet end at formatere forfra - og det vil jeg være morderlig ked af.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. juli 2002 - 10:49 #1
>> indbyggede drev-størrelses-forandrings-program

Kan du forklare den her lidt nærmere ?.
Er det noget der er installeret på Amitech computere eller en del af windows millenium ?.

Har aldrig hørt om det og med den mangel på respons du har fået, er jeg nok ikke den eneste.
Avatar billede pojo Nybegynder
28. juli 2002 - 22:03 #2
Det er et program der følger med Amitech-computere: "Ændring af drevstørrelse", hedder det.
Men hvad med fejlmeddelelsen, har du nogen anelse om, hvad den betyder?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. juli 2002 - 00:01 #3
-1 og -2
Her skulle have stået enten filnavne eller størrelser, men jeg søgte allerede inden jeg skrev kommentaren, på amitechs hjemmeside og kunne ikke finde noget om et "Ændring af drevstørrelse" program og heller ikke noget info om din model.
Du er nok nødt til at vente på at der kommer en, der har en sådan model eller har kendskab til den.

Desværre, kan ikke hjælpe dig.
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
30. juli 2002 - 09:29 #4
Hejsa.......

Det kunne da godt lyde som om, at Amitech har lagt et program ind, måske til at komprimere dine drev/diske ?

Eller at de har lagt en skjult partition ind, hvor der ligger en genetablerings-partition, til at genindstallere din maskine ?

Mr.Athlon
Avatar billede pojo Nybegynder
17. januar 2003 - 01:04 #5
Undskyld, jeg har glemt at afslutte. Men det program der er på  min
Amitech, er det samme som f-disk, sagde de, og den fejlmeddelelse, som jeg fik skyldtes, at min harddisk var kaput-no good.
Så jeg lukker og slukker----------
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juni 2003 - 15:45 #6
Du lukker og slukker ved at lægge et svar selv, for derefter at acceptere det.
Avatar billede pojo Nybegynder
25. juni 2004 - 00:16 #7
bedre sent end aldrig -lukket!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. juni 2004 - 00:29 #8
Ikke endnu *S*
Marker din bruger nederst til venstre og derefter på Accepter - først da er der lukket her ;o)