Avatar billede Slettet bruger
06. juli 1999 - 00:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvad kan jeg bruge alle min point til?

hvad kan jeg bruge alle min point til i "real life" ?
Avatar billede thoeger Nybegynder
06. juli 1999 - 00:27 #1
Du kan bruge dem til at give ud for svar, og ellers kan du ikke bruge dem til noget!! Men jo flere point til et spørgsmpl jo flere er der der gider at svare!
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 1999 - 00:32 #2
uhm - jeg er bare en heldig kartoffel :)

men udover det synes jeg da at eksperten.dk er for sejt
Avatar billede webboy Nybegynder
06. juli 1999 - 00:39 #3
Giv dem til Røde kors.
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 1999 - 01:22 #4
Bare rolig DE får nok fat i dem alligevel.....

Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. juli 1999 - 04:27 #5
kommer jeg i TV hvis jeg giver mine til Røde Kors?
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 1999 - 04:31 #6
jamen - hvad skal jeg med alle de point - gå i byen og sige til en sild - vil du med hjem og se mine eksperten point.
Jeg mener - hvorfor skal jeg have alle disse point hvis jeg ikke engang kan købe en ostemad for dem?
Avatar billede joker73arb Nybegynder
06. juli 1999 - 09:00 #7
Du kan jo eventuelt bruge dem med oppe ved cyklen idet dennes kan og vil ikke!!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. juli 1999 - 18:18 #8
joker>> du får point for at du stadig kan stille spørgsmål selv om dine 300 startpoint er brugt.
Avatar billede proton Nybegynder
09. juli 1999 - 09:51 #9
Det kræver man ved en del om computere for at få point, men hvis man i forvejen som cyperesben ved så meget om computere, har man så brug for at stille spørgsmål? Og vil disse kunne blive besvaret af andre der ikke tjerner så mange point her = mangel på computerviden kunne svare på disse???
Avatar billede joker73arb Nybegynder
09. juli 1999 - 10:02 #10
Proton>>> Vi har vel alle spørgsmål at stille på eet aller andet tidspunkt, uanset hvor meget vi ved.....Jeg mener man kan jo ikke vide alt om alt, vel??? Det kan så godt være at spørgsmålene bliver det mere kryptiske, men man kan således også spendere det flere points..

joker