Avatar billede badassolle Nybegynder
27. juli 2002 - 16:40 Der er 8 kommentarer

DVD Rom og Cd-R

Hejsa......

jeg har et MAJOR PROBLEM!!! jeg har lånt en brændt cd af en sjuk (Indeholder en GT2 video) men jeg kan ikke se den hverken via. min brænder eller mit SPRIT nye DVD drev..... min brænder er en LITE-ON, og DVD er TOSHIBA!!!  Hvis jeg lader Computeren starte op med disken I kan jeg se den nogle gange!!! DVD drevet siger nogle gange at formatet ikke er kendt af Windows XP, og andre gange siger den af CD'en er Tom!!! HJÆLP MIG HURTIG PLZ
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
27. juli 2002 - 16:44 #1
hmm , er du sikker på der ikke har været kommet en fejl i brændingen ?
Avatar billede badassolle Nybegynder
27. juli 2002 - 16:45 #2
ja...min m8 kan godt se den!!
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
27. juli 2002 - 16:47 #3
hvilken format er filmen i ?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
27. juli 2002 - 16:49 #4
Gider den slet ikke at indlæse cd'en eller kan du godt inlæse cd'en men så når du skal se filmen så , kan den ik afspille den eller ?
Avatar billede badassolle Nybegynder
27. juli 2002 - 16:51 #5
nogle gange vil den læse....andre gange ikke
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
27. juli 2002 - 16:53 #6
okay mærkeligt , men har du ellers problemer med af indlæse andre cd'er i dine drev , eller er det kun lige den cd ?
Avatar billede rs2000 Nybegynder
27. juli 2002 - 17:21 #7
Det skulle vel ikke være en Mr.Platinum plade???

Jeg havde en gang et dvd drev der bare ikke ville læse dem.
De er nok det værste L... jeg nogen sinde har købt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juli 2002 - 19:33 #8
Det lyder mere som et general problem *g*