Avatar billede apocolypse Nybegynder
27. juli 2002 - 16:31 Der er 4 kommentarer

CS fail

har det problem i winXP at hver gang jeg har spillet cs skal jeg trykke CTRL+ALT+DELETE og lukke hl.exe..... ellers kan jeg ikke starte cs igen. nogen der ved hvorfor?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
27. juli 2002 - 16:39 #1
hmmm , nej det ved jeg ikke , men prøv når du er i et spil så når du skal ud af det så tryk "console" frem og skriv "quit" .... Og prøv at gå ind i spillet igen og se om den så vil...!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. juli 2002 - 22:15 #2
hl.exe lader til at være en half_life cheat engine. Se her:
http://www.maxpages.com/1halflife/HL_cheats
Avatar billede apocolypse Nybegynder
27. juli 2002 - 22:47 #3
tonnybrandt hvad snakker du om.... hl.exe er filen til at starte hl/cs....
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. juli 2002 - 23:26 #4
Åh...læste lige siden igen og jeg har vist misforstået den.
Sorry.