Avatar billede styler.dk Nybegynder
26. juli 2002 - 22:35 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

cybercity!

Okay, nogle her som kører med Cybercity?

Oki for jeg kunne måske godt finde på at oprette det

men hvad synes folk?

Har i noget at klage over f.eks at de hele tiden går ned eller såren noget?

Eller har i noget positivt at sige om det?

Kommentar tak!
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
26. juli 2002 - 22:40 #1
Kan du bestemme dig? Tiscali eller Cybercity?
Avatar billede styler.dk Nybegynder
26. juli 2002 - 22:43 #2
Jeg opretter begge 2 fordi min mor spørger om det, noget galt i det?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
26. juli 2002 - 22:44 #3
jo, egentligt... kunne du ikke have postet 1 samlet sp?
Avatar billede styler.dk Nybegynder
26. juli 2002 - 22:45 #4
Jow men så passer det jo ikk..

Kategori  Internet : Udbydere : Cybercity
Point  15
Oprettet  26/07 2002
Tidspunkt  22:35:59
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
26. juli 2002 - 22:45 #5
jeg er glad for CC... ingen problemer der. Og de holder hvad de lover.. :)

/Musse
Avatar billede styler.dk Nybegynder
26. juli 2002 - 22:47 #6
Musse --> HAr du nogen sinde haft problemer med CC?
Avatar billede whatever Nybegynder
26. juli 2002 - 22:54 #7
Jeg har haft CyberCity DSL (512/512) i 1½ år, og det har kørt uden problemer. Den eneste gang det ikke virke, var jeg fuckede routeren op :-)
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
27. juli 2002 - 00:26 #8
nej aldrig.. slet ikke. Og up- og download passer med det man betaler for.. :o)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
27. juli 2002 - 01:02 #9
takker
Avatar billede moreless Nybegynder
27. juli 2002 - 01:28 #10
cybercity er for genialt!
Avatar billede eastdk Novice
28. juli 2002 - 12:30 #11
Jeg har faktisk været med fra starten på CC, du får hvad du betaler for og de har en rimelig og venlig telefon support.
Der er faktisk kun et råd hvis du vælger CC.
Kom aldrig for sent med betalingen og sørg for at der aldrig går kuk i noget der har med penge at gøre. Det er TOTALT umuligt at komme igennem med en ændring der vedrører regninger der er gået kuk i.
Avatar billede havsland Nybegynder
14. august 2002 - 13:58 #12
Jeg har kun gode erfaringer med CC.
En gang jeg sad og legede med min router, kom jeg til at slette dens CMOS, Da jeg ringede til deres support, sagde de at de normalt ikke gjorde det, men hvis jeg kunne komme ind til dem med routeren inden for en time, ville de fixe den med det samme.
Heldigvis bor jeg ikke så langt derfra, så jeg tog afsted, og efter ca. 10 min. gik jeg derfra med en genfødt router.

Det kalder jeg god kunneservice!!!
Avatar billede kamazo Nybegynder
05. september 2002 - 10:29 #13
tjah, de har jo boost funktionen, som tiscali ikke har... men CC r0x
Avatar billede souledout Nybegynder
09. september 2002 - 17:05 #14
Jeg har haft CyberCity 256/128 i ½ år. Jeg har ikke haft nogen problemer ud over ét, som jeg desuden selv var skyld i. Ét lynhurtigt opkald til supporten, så var det ordnet!! Min oplevelse med CycerCity: Stabilitet, hurtigthed og god support...

Desuden får du en router med. Den gør at du ikke skal ringe op, og at du kan oprette et hjemme-netværk, blot ved at tilslutte routeren til en switch/hub.

/SouledOut