Avatar billede electricvoodoo Nybegynder
25. august 2000 - 02:26 Der er 21 kommentarer

Mit skærmbillede buer indad...

Jeg har et problem med en 17\" skærm hvor skræmbilledet buer meget indad... [)(]!!!
Er der nogle freaks derude der ved hvad man kan gøre ved det?
Avatar billede denboj Nybegynder
25. august 2000 - 02:42 #1
hmm - kan du ikke indstille på selve skærmen ?
Avatar billede chruker Nybegynder
25. august 2000 - 02:53 #2
Prøv at finde indstillingen pincushion og skru lidt på den
Avatar billede manon Nybegynder
25. august 2000 - 03:06 #3
Hvis ikke du kan justere skærmen ved hjælp af knapper på selve skærmen, så se om der måske er noget software som følger med og prøv der!?!
Avatar billede renis Nybegynder
25. august 2000 - 06:15 #4
Tjek i egenskaber for skærm, indstillinger, advancered og under kort.

Det er måske din skærm der er sat til en forkert frekvens, Kig i manualen til din skærm og se hvad der er optimalt for den opløsning du køre med.
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. august 2000 - 09:49 #5
Prøv at sætte en anden skærm til computeren .. hvis den ikke gør det der, så kan vi jo nok være sikker på at skærmens skyld. Kan du ikke få det tilrettet på selveskærmen, ville jeg sige at det er defekt.
Avatar billede fcs Novice
25. august 2000 - 11:43 #6
Har du nogle dårligt afskærmede højtalere stående ved siden af skærmen? Hvis du har højtalere stående, så prøv at flytte dem, da de kan skabe problemer pga. magnetisme, hvis de er dårligt afskærmede.
Avatar billede kurtj Nybegynder
25. august 2000 - 14:25 #7
Du skal hvis du kan gøre det på skærmen, indstille SIDE-PIN for at rette billedet til :)
Avatar billede krusell Nybegynder
26. august 2000 - 21:03 #8
Også hvis du har haft højtalere stående tæt ved kan skærmen været gået i stykker
Avatar billede krusell Nybegynder
26. august 2000 - 21:03 #9
Jeg mente selvom de er flyttet nu
Avatar billede timbreuning Nybegynder
27. august 2000 - 11:37 #10
Som renis skrev, er det højest sandsynlig din skærms opdateringsfrekvens. Sker det i alle opløsninger?
Jeg har nemlig samme problem, men kun i 800*600, så den opløsning undgår jeg bare.
Avatar billede electricvoodoo Nybegynder
29. august 2000 - 14:10 #11
Jeg har rodet lidt rundt i instillinger... Men der er intet, der tyder på at det kan ændres!
Så det må jo nok være skærmen der er defekt, men det kan vel ikke svare sig at få den lavet eller hvad? Det er en KFC CA17...
Avatar billede denboj Nybegynder
29. august 2000 - 14:19 #12
Jeg har før haft held med at få en skærm repareret i små electronic - forretninger. De plejer at være rimeligt billige - og ikke lade som om at det er verdens sværeste reparation nogensinde
Avatar billede kk3010 Nybegynder
16. oktober 2000 - 17:18 #13
Prøv eventuelt at manuel indstille skærmfrekvenserne det kan være det hjælper. Det kan hjælpe på mange gamle skærme, måske kan det også hjælpe dig.
Avatar billede morten_b Nybegynder
19. oktober 2000 - 22:55 #14
Det KAN ændres på skærmen - du skal bare finde den rigtige knap!

Prøv lidt mere!!!
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. oktober 2000 - 12:02 #15
morton_B >> Medmindre at skræmen er DEFEKT! ER set før.
Avatar billede krusell Nybegynder
23. november 2000 - 00:22 #16
noget nyt?...
Avatar billede fcs Novice
07. december 2000 - 11:11 #17
Hvad med at acceptere de svar du har fået eller skrive yderligere oplysninger angående problemet hvis det ikke er løst??
Avatar billede electricvoodoo Nybegynder
14. december 2000 - 20:53 #18
Ja, sorry... Nu er det sådan at jeg ikke har været på nette i et stykke tid, men jeg har opgivet den \"lorte\" skærm da jeg fik et fabelagtigt tilbud på en ny... Men ehh, er det sådan at jeg SKAL give point???
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. december 2000 - 21:28 #19
Du kan bare lave et svar selv og acceptere dette ...
Avatar billede voodoo_g Nybegynder
04. oktober 2001 - 02:02 #20
Det skal kun være innstilling på skermen hvis ikke den er defekt, eller et par hundre år gammel
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. oktober 2001 - 07:01 #21
voodoo_g > Er allerede blevet sagt ... men jeg tror desværre ikke at electricvoodoo er i blandt os mere....