Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
26. juli 2002 - 10:56 Der er 2 kommentarer

Freelance Oracle konsulent søges...

Vi render tit og ofte ind i sager hvor der er Oracle servere, og har indtil nu takket nej tak til opgaverne.

Har du lyst til at arbejde freelance for TechBiz så send mig en mail på nikolaj@techbiz.dk eller skriv ind på http://www.techbiz.dk/freelance.php. Husk at skriv hvilke kompetencer du besider og med sindsro kan sendes ud til og løse. Vi vil så tilføje det til vores kompetence liste og markedsføre det.

Med venlig hilsen
Nikolaj Friis Larsen
Avatar billede teepee Nybegynder
26. juli 2002 - 11:54 #1
Mail sendt til dig...
Avatar billede pnielsen Nybegynder
28. juli 2002 - 22:40 #2
Desværre må man ikke det med de kontrakter der findes i de fleste firmaer i dag. Min kontrakt siger klart at jeg ikke må drive konkurrende virksomhed eller arbejde for en sådan.
Men skriv endelig herinde på eksperten.dk... good luck