Avatar billede bennetsen Nybegynder
24. august 2000 - 23:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Word 2000 problem

Når man i Formater/Afsnit instiller værdierne manuelt dør Word. Bruger man piletasterne til, at få de rigtige værdier. virker det fint.

Nogle gange bliver dokumentet skrivebeskyttet. og man får at vide at dokumentet er i brug af en anden bruger. Man er så nødt til at genstarte PC\'eren, for at frigøre dokumentet fra hukommelsen.

Disse problemer kommer under følgende OS: Win98, WinNT og 2000 og på maskiner med og uden netværk installeret.

Hvad  f.. sker der?
Avatar billede bukse Nybegynder
24. august 2000 - 23:54 #1
Jeg kan kun sige at dette problem havde jeg også indtil jeg installerede win_2000, så forsvandt alle fastfrysninger m.m.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2000 - 23:55 #2
Der er noget galt med autosave af dokument . Har du under funktioner/instillinger/Gem kun hak i tillad lagring i baggrunden og gem oplysninger til automatisk gendannelse hvert 10 min.?

Dokument i brug af anden bruger har jeg kun oplevet på kurser hvor vi arbejder via Netværk og folk fjumre i det. Hvis Word bliver ved med at holde fast i et dokument, så er der noget galt med installationen.

Skrivebeskyttet du har ikke forsøgt at rette i et dokument som ligger i en mappe som du kun må læse fra?

Avatar billede bennetsen Nybegynder
25. august 2000 - 00:08 #3
bukse: Jeg har Win 2000 instaleret.

kharder: Jeg har lige fjernet hak i tillag lagring i bagrunden og i automatisk gendannelse.
Derefter går jeg ind i Formater/Afsnit.
Klikker på pilen under Afstand/Efter en gang ned på auto og så tilbage.
BANG Fejl i WinWord.exe.
Dette er lige sket hos mig privat og jeg kan gøre det samme på arbejde med 2 X 14 maskiner i et klasseværelse.
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2000 - 01:02 #4
Hallo du skriver ikke noget om fejl i WinWord exe i dit spørgsmål eller gør du?

Har været udsat for samme probem.

Der hev jeg Word 2000 af maskinen og geninstallerede det igen, som fuld kørende fra C: , herefter har der ikke været noget bøvl.

Hvad angår disse hak så skulle disse to være der og ikke andre.
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. august 2000 - 07:18 #5
kharder> Well, han skriver at \"Word dør\" .. Måske med en \"Programmet har udført... bla. bla. bla.\"
Avatar billede sonne Nybegynder
19. september 2000 - 11:38 #6
win 98 2. udgave 4.10.2222A
Word2000 (9.0.2812)

fejlmeddelelse:
WINWORD forårsagede en ugyldig sidefejl i
modul WINWORD.EXE på adressen 0167:30484978.
Indhold af registrene:
EAX=00000015 CS=0167 EIP=30484978 EFLGS=00010246

og det er kun nar jeg har \"tømt\" feltet og forsøger at taste en værdi ind - hvis jeg bare går ind og rettet de værdier der står som standard bryder Word ikke sammen.

/vh
Aksel
EBX=00000000 SS=016f ESP=0062dfb4 EBP=00000067
ECX=00000067 DS=016f ESI=00000002 FS=19ff
EDX=80000000 ES=016f EDI=0062f830 GS=0000
Byte ved CS:EIP:
ff 75 08 83 65 fc 00 8b d8 e8 55 ff ff ff 8b f8
Indhold af stakken:
0062f830 00000002 00000000 00e61c09 0062e1e8 30484df2 00000020 0062f860 00000001 00000001 00000020 00000000 c15df0d0 0062e00c bff7a10e bff7a567
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. september 2000 - 15:46 #7
Geninstallation af Office ...
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2000 - 20:16 #8
Måske, men word er et af de programmer, som er meget dygtigt, til at huske tidligere installationer. Jeg ville prøve at installere bigfix, dette program har nogle unikke løsninger omkring word ind i mellem.
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. september 2000 - 15:58 #9
Jeg har prøvet at installere BugFix, og det køre faktisk helt ok! Også med Tucows \"plug-in\".. ;)
Avatar billede poull Nybegynder
26. september 2000 - 22:15 #10
Det er en fejl i word at den går ned og iogmed at den går ned så tror windows at word som egentlig er gåetned stadig bruger filen. Derfor tillader windows ikke at man skriver til filen før at man har genstart.
Jeg kan ikke se at det hænger sammne med styresystemet. Men måske opstår denne fejl i word kun under nogle styresystemer.

Vent til der kommer et eller andet som retter fejl eller må du genstarte
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2000 - 22:49 #11
bennetsen har du prøvet med bigfix. Dette program er meget dygtig til word, og der ligger allerede adskillige fejlrettelser word2000. Office 2000 er en underlig størelse. Ved min sidste installation fjernede den f.eks. stavekontrolmuligheden fra outlook express. Jeg gjorde klar til installation af outlook første gang den blev brugt, for jeg gik og overvejede det. Nå men det resulterede i at hver gang jeg klikkede på en mail link ja så var office klar til installation. Nå der var så ikke andet for end at få det fjernet igen. Først forsøgte jeg med at slette outlook, så installation ikke skulle foretages. Næ Næ sådan leger vi ikke. Outlook spøgede stadig. Så fjernede jeg resolut hele officeinstallationen, genstartede, og prøvede så lige dette af med mail link. Nu startede outlook express  unden nogle gener. Herefter geninstallerede jeg officepakken igen del for del unden outlook. Nu er det hele som det skal være også stavekontrol i outlook express.
Avatar billede nygse Nybegynder
09. november 2000 - 08:39 #12
Det problem med at Word går ned i forbindelse med at man manuelt skriver noget i felterne Formater->Afsnit - her skal man anvende piletasterne så går det ikke ned.
Denne fejl er rettet i serviepack\'en til Office2000.
Jeg har selv oplevet fejlen, men den er væk efter installation af servicepack 1a