Avatar billede mcgyverking Nybegynder
26. juli 2002 - 00:26 Der er 4 kommentarer

Formidling og salg af e-butikker?

Hejsa,

Er der nogen af jer som kender et eller flere steder på nettet som tager sig af køb/salg af e-butikker? Gerne danske.

Mvh Frederik
Avatar billede dgivoni Nybegynder
26. juli 2002 - 09:12 #1
jeg lytter lige med :-)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. juli 2002 - 09:18 #2
2M Invest opkøber Skræntene IT butikker og for dem til at køre og sælger dem så videre
Hvis det er det du mener

MC
Avatar billede dgivoni Nybegynder
26. juli 2002 - 09:20 #3
2m invest er måske ikke liiige den virksomhed man skal håbe på penge fra i øjeblikket. Så vidt jeg ved er de gået konkurs eller tæt på...
Avatar billede mcgyverking Nybegynder
26. juli 2002 - 11:07 #4
mc.Lucifer> Jeg tænkte mere på at hvis man fx. havde en cd-butik ala ww.cdskiven.dk eller lign., hvor ville man så gå hen?

Og nej, 2M kan jo starte med at afhænde sig selv...  ;-)

Mvh Frederik