Avatar billede dezito Nybegynder
25. juli 2002 - 23:01 Der er 7 kommentarer

Hvordan kan det være jeg ikke kan.....

se mpeg filer som preview når man se dem som store ikoner, har kunnet engang, men jeg har haft inst. et F***ING program og derefter for svandt de, kan godt se divX & AVI som preview (Kan godt afspille mpeg)
Avatar billede codie Nybegynder
25. juli 2002 - 23:02 #1
Hvad var det for et program du havde haft installeret ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. juli 2002 - 23:06 #2
Prøv at højreklikke på en mpg fil og vælg åben med | vælg program. Herinde vælger du windows medie afspiller, og klikker i "brug altid dette program" checkboksen. Klik ok og se om det hjalp.
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
25. juli 2002 - 23:22 #3
Jeg går ud fra, at du atter har indstillet folderen til at vise store ikoner?
Avatar billede dezito Nybegynder
26. juli 2002 - 15:11 #4
2# Det kan jeg ikke huske det er langtid siden
3# det prøver jeg lige
4# Ja
Avatar billede dezito Nybegynder
26. juli 2002 - 15:26 #5
3# det virkede ikke
Avatar billede konex Nybegynder
29. juli 2002 - 12:15 #6
højre klik - åbn med - microsoft media player ( husk x så den aldtid bruger dette program )
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. juli 2002 - 12:19 #7
konex >> prøv lige at se mit svar lidt længere oppe. *GG*
(rart vi er enige, men det hjalp altså ikke ifølge dezito)