Avatar billede jul Nybegynder
25. juli 2002 - 21:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Grafikprogram til qxd filformat.

Godaften.
Jeg har en grafikfil med formatet *.qxd
Jeg tror at formatet hedder Quark, men er ikke sikker. Hvilket program kan man bruge for at få filen vist? Evt. gemt i et andet format?

/IT spasseren.
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2002 - 21:15 #1
Du kan åbne det med Quark Xpress, et hulens dyrt DTP program. Det kan naturligvis også konvertere det til noget andet.
Avatar billede spe Nybegynder
25. juli 2002 - 21:23 #2
Kan også åbnes med Adobe InDesign som også er et forholdsvis dyrt program.

Ellers send den til mig så kan jeg lave en eps af den dog med forbehold for at de skrifter der er brugt kan blive erstattet med andre.
sup@tdcadsl.dk
Avatar billede jul Nybegynder
25. juli 2002 - 22:47 #3
Tak for det. Jeg har fundet en kopi af Adobe InDesign.