Avatar billede std Nybegynder
25. juli 2002 - 20:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes I ?

Hvad synes i om siden www.s0r3n.subnet.dk
Jeg har lavet den i FrontPage, og det er min første hjemmeside nogensinde :)
Så skriv lige jeres mening om lortet !
Tak !
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
25. juli 2002 - 20:46 #1
i lyset af at det er din første side er den ret flot..

det er den faktisk alligevel...

MEN jeg kunne nok godt skrive et par meninger om det, men undlader det (medmindre du ønsker andet)

MEN alt i alt syntes jeg at der er en MEGET flot side...

den får 9-> med pil op
Avatar billede std Nybegynder
25. juli 2002 - 20:47 #2
tak :D
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
25. juli 2002 - 20:53 #3
Du er virkeligt kommet godt igang. Jeg kan virkelig godt lide designet. Det er meget stilren.

Siden er måske en tand for lille. Jeg sidder med en opløsning på 1600*1200 og der virker den meget lille.

Du har nogle links der ikke virker. Jeg ved ikke om det er noget midlertidigt noget, men de sider du, som jeg kan se ser fine ud.

Til sidst vil jeg sige at dette er en god start, men der må gerne komme lidt mere fyld på siden, hvis du kan finde på mere :-) Dog vil det være godt hvis du bevarer det simple look
Avatar billede std Nybegynder
25. juli 2002 - 20:59 #4
Hmm, alle siderne virker hos mig.. ??
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
25. juli 2002 - 21:06 #5
lyder underligt - Playlist, dudes og links virker ikke her...
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
25. juli 2002 - 21:13 #6
de virker heller ikke her
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
25. juli 2002 - 21:15 #7
FÅRK DIG STD! jeg gider sgu ikke give svar på DINE spørgsmål mer
Avatar billede std Nybegynder
26. juli 2002 - 15:30 #8
Hvorfor "Fårk dig std" ?? Du kommenterede jo bare, jeg kunne ikke give dig point'ene :D
Avatar billede styled.dk Nybegynder
26. juli 2002 - 15:34 #9
Din første side...ææhm...du har også lavet www.kasp.dk ?

-Jonas
Avatar billede std Nybegynder
27. juli 2002 - 11:49 #10
kasp.dk... nææ det er min irl ven der har lavet den :D