Avatar billede peanuts Nybegynder
25. juli 2002 - 15:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Database til DK Fifa liga.

Hej jeg ville gene have lavet en database til en Dansk fifaliga side, Databasen skal være forsynet med login, så brugere selv kan logge på og indtaste et resultat til databasen.

Hvordan laves dette nemmest, (jeg kan ikke selv lave Databaser).

Jeg vil gerne have lavet loginsiden også.
Giv et seriøst bud.
Avatar billede poulsgaard Praktikant
25. juli 2002 - 15:38 #1
En MYSQL server, et par PHP sider det er vist rimeligt overkommeligt
Avatar billede peanuts Nybegynder
25. juli 2002 - 17:44 #2
poulsgaard>> Ehhh, MYSQL server ???
hvad med bare en Access database, og et par PHP/ASP sider ???
Avatar billede peanuts Nybegynder
29. juli 2002 - 13:39 #3
Bare glem det.