Avatar billede swordfish0711 Nybegynder
24. juli 2002 - 17:50 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Cache hjælp!!!!!!!!!!!!

Jeg har lige købt 512DDR er mine 256DDR og så har jeg hørt at man skal have en større cache omkring en 2mb eller højere for at de køre optimalt, er det sandt?????? og hvis ja kan man så lave den større????????????????
Avatar billede pilfinger Nybegynder
24. juli 2002 - 17:53 #1
hvilket styresystem køre du med
Avatar billede pilfinger Nybegynder
24. juli 2002 - 18:15 #2
hvis du skal ha en støre cache. klikker du på start/kontrolpanel/system/avanceret så skal du sætte din cache 1,5 gange større ind de ram du har dog max to gange større det tal du får skriver du i instald size og i maximum size og klikker på set
Avatar billede win-x.dk Nybegynder
24. juli 2002 - 20:24 #3
Det er ikke godt at ændere det jeg ved ikke hvor for men mit Skøj dows døde af det MVH thomas
Avatar billede lightbrain Nybegynder
24. juli 2002 - 21:04 #4
Jeg har kun et råd til dig; tag backup af dine filer inden, at du kaster dig ud i det, for det er før sket, at windows "ikke er den samme som før". Hvis du kører men højere styresystemer end win95, så hold dig væk fra at pille med cachen og den virituelle hukommelse - det kan næsten kun skabe problemer.
Avatar billede swordfish0711 Nybegynder
24. juli 2002 - 22:08 #5
Jeg har winXP men det kan være det ikke hjælper eller hvad?????????
Avatar billede pilfinger Nybegynder
24. juli 2002 - 22:11 #6
det hjælper mærkkbart så bare klø på der sker ikke noget ved at gøre det bare du husker ikke at gå over 2 x dinne ram.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
24. juli 2002 - 22:13 #7
i andre to ved vidst ikke hvad i taler om :-)
Avatar billede pilfinger Nybegynder
25. juli 2002 - 08:50 #8
Har du fået det til at virke????