Avatar billede nimse Nybegynder
24. juli 2002 - 15:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

cs

hvordan bruger man det der HLTW..??
Avatar billede staz Nybegynder
24. juli 2002 - 15:43 #1
med på en lytter
Avatar billede realize Nybegynder
24. juli 2002 - 15:46 #3
gå ind i cs, vælg multiplayer og så spectate game, det er dem med et øje og grøn text.
Avatar billede fcs Novice
24. juli 2002 - 15:49 #4
Staz>> Du behøver ike at skrive "med på en lytter". Det er nok bare at trykke på "Udfør", så får du mails hver gang der sker noet i spørgsmålet og de andre der deltager får ikke en "unødvendig" mail tilsendt om din kommentar ;-)

Til jer andre: Undskyld min "spam" ;-)
Avatar billede staz Nybegynder
25. juli 2002 - 07:58 #5
okay... kendte ikke til det. Er det et "bug", for bliver udnyttet som en fordel, eller noget der er lavet med vilje?
Avatar billede fcs Novice
25. juli 2002 - 08:03 #6
Det er helt med vilje ;-)
Avatar billede staz Nybegynder
25. juli 2002 - 08:05 #7
okay... thx for tippet