Avatar billede andhansen Nybegynder
24. juli 2002 - 14:23 Der er 14 kommentarer og
5 løsninger

IBM DeskStar 120GXP 80GB = lort?

Er det rigtigt hvad man hører at IBM's nye Harddiske er noget lort, eller hvad. Jeg vil gerne hører fra nogen der har en  IBM DeskStar 120GXP 80GB, eller har haft en.
Avatar billede runeevers Nybegynder
24. juli 2002 - 14:25 #1
Jeg syntes IBM harddiske er noget lort. Ikke bare en eller to gange, men 3 nyere IBM harddiske er brændt af for næsen af mig :/
Avatar billede sprutnik Nybegynder
24. juli 2002 - 14:26 #2
7 har jeg brændt af!!!
Avatar billede esoulman Nybegynder
24. juli 2002 - 14:29 #3
Damn.. nogen højere? :)
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2002 - 14:32 #4
nææ.. kun 4 her... :o)
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
24. juli 2002 - 15:23 #5
Ja det må de da være når de ANBEFALER AT MAN IKKE BRUGER DERES NYE 120GXP mere end 8 timer/dag!!!

Har selv futtet et par 60gxp af... og set en 75gxp hænge sig, efter en halv times vinen, til et Net-party,

SÅ ja de er sq noget lort!!!

Maxtor de holder, og så kan de bruges til raid!
Seagate er os godt men kan ikke bruges i raid
Avatar billede a1a1 Novice
24. juli 2002 - 15:26 #6
quantum virker også fint, maxtor har dog købt det og deres "nye" harddiske er ikke lige så hurtige som de "rigtige" quantum....
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
24. juli 2002 - 15:29 #7
a1 ::::

Men quantum folkene har vidst haft et par fingre med i de nye Maxtor diske, de er rimelige hurtige
Avatar billede paaskeland Nybegynder
24. juli 2002 - 15:32 #8
Jeg ved ikke med de nye. Men jeg har jeg IBM 60 GB, der efter hånden er næste et år gammelt. Jeg kan kun sige et om den! Den larmer utroligmeget, for ikke at sige RIGTIGT meget. Så et er sikkert, jeg køber ikke IBM hd'er mere...

/Paaskeland.dk
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
24. juli 2002 - 15:36 #9
vil dog sige at maxtor heller ikke er super lydløse, så hvid hd'en ikke skal være til raid så Seagate
Avatar billede pentium4 Juniormester
24. juli 2002 - 15:56 #10
IBM sucks. Jeg har et par venner som har fået byttet deres ved at sende dem til Holland, da de lige havde rundet 1 år og jeg har selv en liggende som jeg skal have taget mig sammen til at få sendt afsted.
De er alle af 75GXP-typen og alle 3 på 45GB.
Jeg har lige fået solgt en 40GB 60GXP og købt mig en 80GB Seagate Baracuda4 fluid og det fortryder jeg ikke et sekund.
Jeg har også lige købt en 60GB Maxtor fluid og den skal jeg have sendt ind for jeg syntes at den lyder som om der er sand i maskineriet.
Avatar billede f-l-j Nybegynder
24. juli 2002 - 17:20 #11
Hvordan f..... bærer i jer ad med at splitte dem ad, har en 15 gb, en 40gb, og en 60 gb, alle Ibm Deskstar og alle over et år gamle.
De kører 14-16 timer dagligt og der har aldrig været problemer.
Men det kan godt være jeg bare er heldig :-)
Avatar billede jurfy Nybegynder
24. juli 2002 - 18:48 #12
Jeg har selv lige købt en 80gb og jeg har selv haft en 40gb IBM et over et år nu.. Der har heller ikke været et problem med det! Det er måske fordi jeres computere er noget lort ?
Avatar billede win-x.dk Nybegynder
24. juli 2002 - 20:20 #13
Det  er noget Rigtig Shit køb en Seagate Bacuda IV det er Kval
Avatar billede runeevers Nybegynder
24. juli 2002 - 20:23 #14
Jeg har også sendt 3 IBM harddiske til Holland, hvilket har kostet mig 420,- kroner i porto. Det værste er at de derefter bliver sendt til Malaisia og får nogen søm og skruer i sig for derefter at blive returneret og en måned efter brænde af igen.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. juli 2002 - 01:50 #15
Jeg synes seriøst du skal lukke nogle af alle dine åbne spørgsmål før du spørger mere. Du har over 1700 point ude...

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=andhansen&option=22

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede pentium4 Juniormester
25. juli 2002 - 03:26 #16
runeevers -> Mine venner har da fået en helt ny. Den ene påstår endda, at han fik en på 60GB, men den tror vi andre ikke rigtigt på for den anden har "kun" fået en 45GB tilbage, så vi tror at han selv har købt den på 60GB.
Avatar billede andhansen Nybegynder
22. august 2002 - 16:08 #17
Tak for svarene jeg har købt en 80 gb ibm og den kører fint!
Jeg har valgt at dele pointene mellem jer fordi i sikker alle sammen har ret! Man skal åbenbart være heldig hvis man skal købe IBM
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
22. august 2002 - 16:16 #18
ja, meget :-)

Takker :-D
Avatar billede pentium4 Juniormester
22. august 2002 - 16:23 #19
Også tak herfra.