Avatar billede nimse Nybegynder
24. juli 2002 - 05:31 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

cs??

hvordan bruger man det der HLTW..??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. juli 2002 - 05:42 #1
Du finder IP´en på en server der hoster HLTV og trykker "add server" inde i CS - Så joiner du bare som normalt.

/NIkolaj
Avatar billede nimse Nybegynder
24. juli 2002 - 05:48 #2
jamen hvad skla man så bruge den der hlds.exe til ??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. juli 2002 - 05:51 #3
Jeg har aldrig brugt den - DEt kan være det er serverdelen - Anyway så vent til der kommer en forbi med rigtigt god forstand på det :)
Avatar billede nimse Nybegynder
24. juli 2002 - 05:53 #4
okay... jeg venetr så :D
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. juli 2002 - 06:50 #5
HLTV.exe er en proxy. Denne bruger du til at forbinde dig med en CS server. Så kan andre connecte til dig (din proxy) og dermed belaste din computer - men ikke selve den server hvor spillet forgår på.

Dette betyder at kun - måske 1-2 proxy servere connecter til den server hvor der bliver spillet en stor kamp. Så belastets selve gameserveren ikke.

Så Nikolajdu har ret - du skal bare connecte til en HLTV (proxy) server, som om at den var en normal spille server-
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. juli 2002 - 06:53 #6
Gouldduck du kan vidst godt smide et svar for den gode forklaring :))
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. juli 2002 - 06:59 #7
;)

Jeg kørte bare filen for at se....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. juli 2002 - 07:00 #8
hehe - Tror jeg er for kuldret i knolden af javascript, så jeg orkede det ikke :))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. juli 2002 - 07:01 #9
I kassen med mig :)
Avatar billede nimse Nybegynder
24. juli 2002 - 15:46 #10
griner
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. juli 2002 - 15:56 #11
Tak for point. :)
Avatar billede nimse Nybegynder
24. juli 2002 - 16:04 #12
jamen gouldduck... hvor finder jeg så den ip på den der HLTW proxy server
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. juli 2002 - 20:01 #13
Den IP? Hvilken IP?

Boomtown har nogle HLTV servere...

http://boomtown.net/serverlist/list.public.php?game=47