Avatar billede winsun Nybegynder
23. juli 2002 - 23:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indlæsning af side

Heii !!!
Ville da beskrive det ordenligt så :)
jaer Når jeg starter internet explore og åbner måske en til internet explore .. Så står den og skifter mellem vinduerne ..
Det er skide irriterne når man er på jubii chatten og andre chats .. Og man lige kigger på noget andet ... Og så popper den lige op eller sådan noget .. Hvis i har et svar på mit problem .. så bliver jeg MEGA glad :)
P.s. Det er efter jeg har hentet opdateringer til windows 2000 at det er kommet ...
Oplysninger:
Styresystem: windows 2000 prof.
IE: 6.0
Hvis der er mere så skriv det :)
Med venlig hilsen
Søren ..

Håber i kan svare mig på det .. Der er andre det osse gør det ved :((
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. juli 2002 - 23:28 #1
grunden til at den skifter når du er på forskellige chats, er at det vindu der sker noget i, automatisk kommer frem, prøv at gå ind på to "døde" sider, der får du sikkert ikke problemet???
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
23. juli 2002 - 23:32 #2
det er fordi der er "auto popup" på chatterne, tror jeg...! ellers skal du ind og pille ved "internet instillingerne"!
Avatar billede winsun Nybegynder
23. juli 2002 - 23:36 #3
De gør ikke noget nej .. Men på jubii chatten plejer det ikke at gøre sådan .. Før da jeg ik havde formaterede Da var der ikke
Avatar billede winsun Nybegynder
23. juli 2002 - 23:37 #4
Men når jeg kommer ind på chatten .. Så når den indlæser min logbog .. Så går den derind i stedet.. Og man skal blive så irriteret .. At man kan slå lortet :-P
I kan selv prøve at oprette en profil der :)
http://skibet.dk
Avatar billede winsun Nybegynder
23. juli 2002 - 23:38 #5
Jeg kender en masse hvor det gør det samme .. Det er skide trætne :-(
Avatar billede winsun Nybegynder
04. august 2003 - 00:43 #6
Hejsa