Avatar billede dunker Nybegynder
05. juli 1999 - 16:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

jeg vil lære HTML Programmering (Hvor?)

Jeg vil gerne lære at skrive mine egne hjemmesider uden brug af MsFronpage98 eller ligende programmer

svar hurtigt så bliver jeg glad
Avatar billede a1a1 Novice
05. juli 1999 - 16:23 #1
køb en bog, eller et af de hæfter til ca. 40 kr. om HTML "kodning", det er et sted at starte (det er altid godt at have en bog at slå op i)
Avatar billede skovtrold Nybegynder
05. juli 1999 - 16:27 #2
Avatar billede jumper Nybegynder
05. juli 1999 - 16:39 #3
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 1999 - 22:51 #4
Start med at gå ind på denne side:http://www.webwriter.dk/ fra Stone's Software. Den er en god begyndelse. Køb så HTML for dommies. Så er du godt på vej.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. juli 1999 - 04:20 #5
enig
Avatar billede p_johansen Nybegynder
06. juli 1999 - 08:16 #6
Når du så er kommet i gang kan du også prøve at se på:

http://www.aod.dk/aod/net-kurs/kurser.htm
Avatar billede sønnemand Nybegynder
07. juli 1999 - 22:01 #7
Find en eller anden ERFAREN, og bed ham om at hjælpe dig i gang, og begynd så at læse andre folks kildetekster!!!!
;)
Sådan begyndte jeg og jeg laver nu faktisk kun hjemmesider, via.
programmet notepad.exe (Windows Notesblok)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. juli 1999 - 23:17 #8
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 1999 - 23:21 #9
Prøv at erstatte notepad med EditPad fra http://www.jgsoft.com , så bruger du altid den fremover!
Avatar billede abukadnezzar Nybegynder
28. august 2000 - 22:11 #10
Web writer er et godt program at begynde med fordi der er forklaringer til de forskellige html-koder, hvad de bruges til og sådn.
Avatar billede TIversen Novice
28. april 2011 - 20:21 #11
Prøv at se på:

Http://www.nemprogrammering.dk/

her har de gratis danske videoer omkring de mest almindelige programmerings sprog