Avatar billede kedde16 Nybegynder
23. juli 2002 - 15:22 Der er 2 kommentarer

Abit at7 og logitech desktop pro

Hej

jeg har lige fået købt mig et abit at7 bundkort og så ville jeg bruge mit gamle Logitech Desktop pro men jeg kan ikke få det til at virke den kommer ikke videre end bios og jeg kan ikke trykke på noget hmm det køre på usb da bunrkortet ikke har de gamle runde stik mere..

hvad kan jeg gøre for at få det til at virke??

På forhånd tak kedde16
Avatar billede peet-49 Novice
23. juli 2002 - 17:04 #1
Du skal starte med et standard keyboard indtil du har win installeret, derefter kan du installere driver til dit logitech.
Avatar billede Hans Frederik Novice
24. juli 2002 - 23:12 #2
du skal gå ind i din bios og slå understøttelse af USB keybord til, så skulle der ikke være noget problem!