Avatar billede kds Nybegynder
23. august 2000 - 17:11 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Anden gangs Design !

Med hvilken browser, og hastighed er den god nok ?.
Hvad kan jeg evt. lave om rette.

På Forhånd Tak
http://www.futurenet.dyndns.org
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
23. august 2000 - 17:35 #1
Det er god nok med 56K, mene lige en anden ting. Designet ligner til forveksling http://www.anything.dk
Avatar billede kane Juniormester
23. august 2000 - 17:49 #2
hmmmmmm det ikke bare ligner DET ligner rigtigt meget.
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
23. august 2000 - 17:51 #3
Det ligner det totalt MEGET
Avatar billede kds Nybegynder
23. august 2000 - 17:59 #4
Jeg ved godt at det ligger meget op af hvordan anything designet deres, og jeg er igang med at ændre det så jeg ikke støder ind i problemmer :-)

Men det er ikke alt tid nemt at lave noget, som en eller anden har lavet næsten magen til før.
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
23. august 2000 - 19:00 #5
Jo det kan man godt. Det eneste man gør er at gå ud og kigge på en masse sider og få ideer fra en masse forskellige sider og så slå det hele sammen til sin egen side.
Avatar billede motu Nybegynder
23. august 2000 - 20:16 #6
hmmm...

kds> det er næsten ulovligt, det du laver der. Du
gør det ikke bedre ved at have det latterlige javascript, så man ikke kan højreklikke. Jeg ville
tage siden ned, da anything.dk vist har copyright loven på deres side. Synes det er latterligt at kopiere andres design, tror du folk hellere vil besøge din site fremfor anything.dk?.

Avatar billede kds Nybegynder
23. august 2000 - 22:13 #7
En ting med Javascript, er fordi det hele ligge på min egen maskine, og jeg der ved prøver at lukke evt. sikkerhedshuller, dette er ej at fornægte, I har dog ret i det med anything og nogle andre Sites, og bliver lavet om da jeg ville blot se om de PHP/MySql scripts kørte godt nok, hvilket ikke er blevet kommenter ret meget :-(
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. august 2000 - 22:57 #8
Prøver du at lukke sikkerheds huller ved at disable højreklik ?? Hvilket sikkerhedshul lukker du der ?? Det kan godt være det er mig der spørger dumt, meeeen...
Avatar billede kane Juniormester
23. august 2000 - 23:58 #9
heheh DOH det virker ikke en skid....... dem der har en loitech wheel man....tryk på den lille knap til tommetotten og så på højre som kommer det frem ;)
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2000 - 00:04 #10
Det virker som om adressen er død lige nu?
Dårlig udbyder eller hvad?
Avatar billede kds Nybegynder
24. august 2000 - 17:01 #11
Der er min egen maskine, kør ikke lige pt, 24 timer, da jeg har den i soveværelset.
Avatar billede prodic Mester
24. august 2000 - 17:24 #12
hmm jeg håber godt nok ikke at nogen af jer sammenligner anything.dk med det futurenet-noget!

ihvertfald ikke med det de sider jeg ser på lige nu!
Avatar billede mpj Nybegynder
24. august 2000 - 18:30 #13
alle>>

Det vil jeg nok også sige..

Det jeg sidder og kigger på nu er lavet i frontpage, og må være en hurtig løsning frem for det andet!
Avatar billede kds Nybegynder
24. august 2000 - 22:03 #14
Som jeg prøvede at sige var det en test for at se hvordan min egen maskines hastighed var, alt er for mit vedkommen uden betydning, men fik desværre ikke de svar jeg efterlyste, ud over mikkel.jor.
Avatar billede motu Nybegynder
24. august 2000 - 22:09 #15
prodic: jeg siger bare den ligner..;)
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2000 - 23:18 #16
Virker i IE 5,0 - Staroffice 5,2 DK - GRRRRRRRRRR.....rrrrrrrrrrrr! Opera 4,01 Under ingen omstændigheder. Opera går kold og bagefter trækker alle mine winduer spor efter sig, når jeg minimere eller maximere Dem. Er ført ok efter genstart af PC\'er. Der er et eller andet gøjemøj med den side. Har ikke haft de samme problemer på andre Fronpage producerede sider.

Den blå ramme ser rimelig ud, men ligner ged. Du bør nok gøre noget ved opsætningen af teksten. Det kan gøres bedre specielt når du bruger FrontPage som editor. Lav nu noget der ser ud til at du har brugt lidt tid på det og ikke bare smidt det på siden, før du sender den til vudering igen.

Desigen Vudering har forresten sin egen katagori på den nye ekspert.

Karakter p.t. 7 @ 13

Avatar billede Slettet bruger
24. august 2000 - 23:20 #17
rettelse:
Den blå ramme ser rimelig ud mens resten ligner ged.