Avatar billede kds Nybegynder
23. august 2000 - 16:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Site vudering !

Hejsa jeg kunne godt tænke mig at vide om hvordan hastigheden, hvad i syntes om siderne, og om hvilke Browser det kan ses med.
Det skal lige tilføjes at det er første gang jeg har designet i PHP/MySql.

se på http://www.futurenet.dyndns.org

Mvh.
    Kim
Avatar billede nire Nybegynder
23. august 2000 - 17:42 #1
alt for langsom

256 adsl
Avatar billede 8800 Nybegynder
23. august 2000 - 20:26 #2
Kan godt lide siden, smart design og gode farver der passer - synes jeg - perfekt til siden. måske skulle du tænke lidt på hvad der er på siden, da der ikke er alverden, og det vil desværre nok ikke ligefrem tiltrække flere gæster. De ting der er lavet, synes jeg er nogle gode ting, men måske tænkte vi lidt for meget på eksperten.dk da vi lavede siden?

Avatar billede kds Nybegynder
23. august 2000 - 22:07 #3
Nej jeg ved godt at der ikke er så meget endnu, men det kommer der jeg har (masser) af projekter, jeg skal ha\' prøvet af.
Da jeg blot er begyndt for 10 uger siden med PHP/MySql modeller, jeg har få gange lavet hjemmesider på min egen hjemmeside ved WOL.
Men nu har jeg min egen Server og nu skal der leges :-)
Avatar billede christian-s Nybegynder
24. august 2000 - 20:09 #4
Jeg kører med ISDN, 800x600, IE5.
Siden ser helt fin ud med disse indstillinger.
Men linksne i menuen virker ikke !?
Eller fint design mv.

/Christian
Avatar billede kds Nybegynder
24. august 2000 - 22:04 #5
Har lidt problemmer lige pt. vender lige tilbage....
Avatar billede nire Nybegynder
27. august 2000 - 09:02 #6
Jeg ville gerne høre hvordan du har etableret din egen server.
Hvad har man brug for.
Jeg vil gerne have mine egne sider liggende på min egen server.
Niels
Avatar billede kds Nybegynder
29. august 2000 - 12:14 #7
nire>> Jeg har en asdl 128/512 linie en webserver med php og Mysql.
du kan selv få en server meget nemt op at stå, selvom du evt. bruger windows 95/98.
der er en fin beskrivelse der guider dig hele vejen igennem, se på http://www.anything.dk/vis_artikler.php?id=1 .

Mvh
    Kim
Avatar billede nomiz Nybegynder
18. november 2000 - 19:07 #8
kds>> 128/512?

Hvorfor sende hurtigere end modtage?

/vh
Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
18. november 2000 - 19:07 #9
Desuden virker siden ikke... hmmm