Avatar billede dipodipo Nybegynder
23. juli 2002 - 09:17 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Pas på wana-save.dk

De har den ringeste service og monster lange leverings tider.
Når man skriver mails til dem går der en uge før de svare, og så er det et latterligeste standard svar.
Håber der er en der kan sprede det her ud til så mange som muligt.
Avatar billede canedo Nybegynder
23. juli 2002 - 09:29 #1
Tak for advarslen, - vil tage det til efterretning.
Avatar billede manon Nybegynder
23. juli 2002 - 09:31 #2
Nu er jeg ikke kunde hos wana-sfae.dk, men istedet for at svine dem til og for at retfærdiggøre dit angreb, burde du nok forklare hos mere om dit problem og hvorfor wana-safe ikke kan/gider at hjælpe dig.

Bare ved at sige: "de er dumme" bringer hverken dig eller os videre *s*
Avatar billede manon Nybegynder
23. juli 2002 - 09:32 #3
og desuden mistænktlig gøre du også dig selv og den som svare ved at bruge 200 point på sådan et spm - 1 pont havde været mere end rigeligt *s*
Avatar billede sucsa Nybegynder
23. juli 2002 - 09:34 #4
Hmm jeg kan desværre kun støtte dip i hans påstand!

Problemet som jeg ser det, er at wanna safe står for noget af den oprettelse og telia for den anden OG DE kommunikere slet ikke sammen, dvs først kan man vente på sit simkort i 4 -8 uger, derefter samme antal uger på sin mobil telefon, sååå personligt syntes jeg ikke det er ventetiden værd, og nej de svarer ikke særligt heldigt på deres mails og ej heller pr. telefon, de er jo smarte, wanna safe siger det er telia der er langsomme, og telia siger det er wannasafe jo det går godt!
Avatar billede dipodipo Nybegynder
23. juli 2002 - 09:38 #5
Jeg vil gerne give 400 point
Avatar billede sucsa Nybegynder
23. juli 2002 - 09:42 #6
tro mig dipodipo, det er faktisk allerede spredt vidt omkring at man ikke skal lade sig blænde af deres billigere tilbud på telefoner incl telia abonnement. For i det her tilfælde får du hvad du betaler for = INGEN SERVICE og LAAAANG ventetid (vildt det kan tage længere tid for dem at levere en telefon og et simkort, end ilva er om at levere møbler til en hel stue, tænk lidt over det :oÞ)
Avatar billede hien Nybegynder
23. juli 2002 - 11:33 #7
hmm synes det er fusk at give 200 points for en "advarsel"......
ved ikke med jer... men anyway?? 0 points ville være passende for sådan et spørgsmål!
Avatar billede Chewie Novice
23. juli 2002 - 11:37 #8
Skal lige siges jeg har kun gode erfaringer med wana-save.dk ....
Avatar billede fcs Novice
23. juli 2002 - 11:56 #9
Dipodipo>> Det er ikke tilladt at oprette "tomme" spørgsmål. Du spørger jo ikke om noget - det er dog ok at ligge op til debat. Det er dog ikke tilladt at kaste 200 point ud i den blå luft. Jeg refererer her til pkt. 2.9, som lyder: "Det er ikke tilladt at misbruge Eksperten.dk's pointsystem" Pointsystemet er jo lavet for at give en indikation af hvem der ved mest og hvem der er bedst til at hjælpe andre. Når du smider 200 point ud på ingenting er det med til at udvande pointsystemet og dermed ødelægge det. Ydermere virker det meget mistænkeligt at du først afviser canedos svar og derefter giver pointene til dipodipo. Havde du nu lagt op til debat om Wanna-save ved at forklare hvorfor du er sur og måske spørge efter andres erfaringer ville det være ok at belønne hver deltager med et symbolsk pointantal. At du derefter siger at du gerne vil give 400 viser jo blot at du ikke har noget imod yderligere et brud på reglerne. Betragt dette som en advarsel. Et forslag: Det kunne måske være en ide at genopfriske reglerne. Find dem på http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Cendo>> Lad være med at svare på denne type spørgsmål i fremtiden. Det er ikke tilladt at oprette den type "spørgsmål" på eksperten og hvis du modtager point fra et spørgsmål af denne type vil du blive bedt om at levere dem tilbage.

Sucsa>> Da der er tale om et spørgsmål som er i strid med ekspertens regler bedes du levere pointene tilbage til dipodipo. Hvis han ikke tager dem tilbage vil du blive bedt om at aflevere dem til en speciel "pointopsamlingsbruger" som vi CoAdmins har adgang til.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede sucsa Nybegynder
23. juli 2002 - 12:00 #10
ok kan kun sige jeg bare svarede! men skal da nok give ham hans points tilbage!
Avatar billede fcs Novice
23. juli 2002 - 12:03 #11
Sucsa>> Ja, det er også ok, men som nævnt ovenfor er det at modtage 200 point bare for at give en person ret i noget der ikke er et spørgsmål altså ikke tilladt, da det er med til at ødelægge ekspertens pointsystem. Bemærk også at du ikke fik en advarsel, da det jo er sådan noget der kan ske ;-) Du må meget gerne ligge et link til det spørgsmål hvor du giver point tilbage ;-)

Med venlig hilsen

FCS/Coadmin
Avatar billede manon Nybegynder
23. juli 2002 - 12:10 #12
fcs >> takker, lige mine ord. *s*
Avatar billede sucsa Nybegynder
23. juli 2002 - 12:43 #13
Dipodipo plz tag dine points igen! http://www.eksperten.dk/spm/238574

Og til fcs--> jamen det  ok det ved man jo så nu at man fremover bare kommentere disse nok lidt underlige spørgsmål! :o)
Avatar billede fcs Novice
23. juli 2002 - 13:02 #14
Sucsa>> Du har helt ret. Havde der nu været lagt op til en debat som alle kunne få noget ud af ville jeg ikke have haft noget imod at der blev uddelt et par point til deltagerne, men 200 point uden en reel debat eller et reelt spørgsmmål er i overkanten, så det er helt fint det du har gjort ;-)
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
23. juli 2002 - 15:29 #15
fcs : Er det der ikke at gå i for små sko ? I stedet for at sige han skal give de point tilbage, hvad så med at i oprettede et område for den slags ting istedet for ?

/Sweet1
Avatar billede manon Nybegynder
23. juli 2002 - 15:38 #16
sweet1 >>
fcs går ikke i for små sko, han varetager bla. dine og mine interesser samt E´s regler vedr. pointgivning.
havde jeg vidst at det var så nemt at score billige point ved at sige *øv, ja - de er dumme*, så ville jeg da også have svare, men E er ikke bygget/lavet til sådan nogle spm/indslag. *s*
Avatar billede fcs Novice
23. juli 2002 - 16:03 #17
Sweet1>> Jeg forholder mig til reglerne og ikke andet. Som Manon skriver er det netop for at sørge for at pointsystemet bliver brugt på den rigtige måde så alle brugere kan have tiltro til det. ;-)
Avatar billede dipodipo Nybegynder
23. juli 2002 - 17:32 #18
Jeg tror jeg har gjort som i har bedt mig om og vil selvfølgelig ikke ødelægge noget, men jeg syndes alså i er total grineren
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
23. juli 2002 - 19:18 #19
Jamen igen, hvad med at oprette et område på eksperten hvor man kan meddele den slags ? Det ville gøre ens hverdag bedre og nemmere hvis man ved hvilke firmaer man skal holde sig fra mv.

/Sweet1
Avatar billede fcs Novice
24. juli 2002 - 13:04 #20
Dipodipo>> Det er da helt i orden at du synes at vi er grineren, men vi forholder os altså bare til de regler der nu en gang er ;-)

Sweet1>> Der er ikke noget problem i at oprette et spørgsmål under fri debat om dette emne, bare man følger reglerne. Det vil sige at der skal være et spørgsmål og at pointantaalet på rimelig måde skal afspejle spørgsmålet. Hvis vi tager dette spørgsmål kunne dipodipo jo have gjort det som følger:

"Jeg har oplevet følgende med wanna-save.dk: bla, bla.., etc.

Det synes jeg er ringe. Har I andre oplevet lignende fra deres side eller er det bare mig der lige har været uheldig? Hvad synes I om Wanna-save.dk?"

Hvis der så havde været afsat 10-20 point så der kunne blive et enkelt eller tre point til hver svarer, havde jeg ikke reageret.

Dette ville have resulteret i en forhåbentlig konstruktiv debat om Wanna-save.dk og dermed havde alle kunnet lære noget ;-)

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin