Avatar billede loonz Nybegynder
22. juli 2002 - 21:57 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

EasyDivX...

Hejsa,
Er der nogen der kender programmet EasyDivx?
Jeg ville prøve at tage en backup af en for nyligt indkøbt DVD, men programmet siger, at jeg mangler et komprimeringsprogram... Hvilket skal jeg bruge?

Der kan følge flere spørgsmål efterhånden, da jeg er rimelig newbie på dette område...

På forhånd tak :)

/Loonz
Avatar billede bongobride Nybegynder
22. juli 2002 - 22:01 #1
Hvis jeg var dig, ville jeg bruge PowerDVD.
Søg evt. efter på www.download.com - Og så skulle dit DVD/DivX virke :)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
22. juli 2002 - 22:02 #2
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
22. juli 2002 - 22:02 #3
Avatar billede loonz Nybegynder
22. juli 2002 - 22:05 #4
PowerDVD er en afspiller... Og den har jeg allerede. Jeg skal bruge et program, som er kompatibelt med EasyDivX, som kan komprimere mpeg-filer.
Avatar billede loonz Nybegynder
22. juli 2002 - 22:09 #5
Som sagt: Jeg skal ikke bruge et program til at afspille dvd/divx, men et program som kan komprimere *.vob filerne, så jeg i sidste ende får en *.avi fil ud i DivX-format.
Avatar billede mp3freak Nybegynder
22. juli 2002 - 22:35 #6
prøv at kigge på vcdhelp.com der findes mange guides til hvorndan man ripper dvder og konventere til feks avi. svcd osv..
Avatar billede loonz Nybegynder
22. juli 2002 - 22:41 #7
Kender godt siden, men der er ikke noget om EasyDivX. Grunden til, at jeg bruger dette program er, at det er et all-in-one program, så jeg slipper for at sidde med 7 forskellige programmer. Men jeg tjekker lige nogle af de guides igen..
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2002 - 23:38 #8
Avatar billede loonz Nybegynder
23. juli 2002 - 01:25 #9
El_Barto, det er desværre derfra jeg har hentet EasyDivX, og der nævnes ikke noget om mit problem :(
Jeg er nu igang med forsøge lykken med 4 forskellige programmer, som tilsammen skulle kunne rippe min DVD, så jeg ser om jeg kommer nogen vejene. Lader lige spørgsmålet stå åbent et døgns tid endnu..
Avatar billede bongobride Nybegynder
23. juli 2002 - 01:29 #10
loonz- Hvis du mangler et program til afspille divx, (selvom jeg er forvirret nu), Så prøv at downloade den divx bundle : www.divx.com .

Ellers ved jeg sgu ikke hvad du mener ?? :)
Avatar billede loonz Nybegynder
23. juli 2002 - 01:48 #11
Nej, det var desværre ikke det jeg mente. Jeg ledte efter et komprimeringsprogram til EasyDivX, til når jeg skal rippe en DVD, som den påstår jeg mangler. Jeg skal derfor IKKE bruge et program til at afspille divx ;)

Ellers tak :)
Avatar billede hermandsen Juniormester
23. juli 2002 - 15:07 #12
Hop ind på www.divx-digest.com og find guides, programmer og meget andet... Den kan fortælle dig stort set alt hvad du vil vide! ;)
Avatar billede loonz Nybegynder
23. juli 2002 - 18:50 #13
Den side kender jeg også godt. Men jeg tror jeg dropper hele det hér show, men ellers tak for hjælpen :)

mvh. Loonz