Avatar billede bobbobbob Nybegynder
22. juli 2002 - 20:50 Der er 3 kommentarer

Eksport af adressekartotek

Jeg forsøger at eksportere adressekartoteket til en diskette.
Når jeg følger anvisningerne i hjælp står der; gå ind i adressekartoteket, tryk på filer og dernæst eksporter, men eksporter er ikke aktiv. Hvad gør jeg forkert???
Avatar billede riversen Nybegynder
22. juli 2002 - 21:07 #1
hmmm...dunno, men du kunne jo evt. bare søg efter *.wab og tage en kopi af den...giver samme resultat.

den hedder sikkert brugernavn.wab
Avatar billede riversen Nybegynder
22. juli 2002 - 21:08 #2
sorry...outlook og ikke outlook express... det er pab filen du så skal have fat i...altså personal address book
Avatar billede mile Juniormester
23. juli 2002 - 08:10 #3
Den ligger sandsynligvis under C:\Outlook. Ellers prøv at lave en søgning på C, og søg efter  *.pab som riversen siger...