Avatar billede saybot Nybegynder
22. juli 2002 - 17:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Windows 2000 pro installation

Jeg skal have lidt hjælp til en Windows 2000 pro installation...

Jeg kan ikke få windows 2000 pro installeret... Jeg har prøvet med en BOT disk men det hjælper ikke... Det er som om den har låst systemet fast... Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre men jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig....
Avatar billede jimse Nybegynder
22. juli 2002 - 17:39 #1
Du skal bare sætte di win2000 cd i maskinen og boote den. Så skulle installationen gerne komme igang.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. juli 2002 - 17:50 #2
Får du en fejl meddelse?

En original W2K kan bootes fra CD-rommen som jimse siger.
Avatar billede onki Nybegynder
22. juli 2002 - 19:56 #3
Problemet kan ligge i BIOS, slå det virus værk fra.
Avatar billede thezerozone Nybegynder
22. juli 2002 - 23:30 #4
start med at sætte en windows 98 cd i, vær sikker på at din bios er sat til at boot fra cd-rom, så vælger du start windows 98 fra cd-rom og næstegang vælger du installer win98 når du når til den blå skærm trykker du på F3 2 gange så er du ude i dos.

Sæt så din win2k cd i og skriv: cd.. "ENTER"
for at komme tilbage i roden på cd'en, skriv: cd i386 "ENTER"
skriv: winnt "enter" installation af win2k starter nu føgl oplysningerne på skærmen..... Det var det
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. juli 2002 - 08:17 #5
thezerozone>> W2K CD'en kan også boote, så hvorfor bruge win98 først?
Avatar billede neess Nybegynder
23. juli 2002 - 12:05 #6
hvis man nu har en w2k som ikke vil boote derfor det med win 98, for så er smart drev startet op. Og hvis det ikke er, så tager kopering af filer lige en pæn slat tid.
Avatar billede nino Nybegynder
23. juli 2002 - 16:02 #7
jeg har ca samme problem ... :(
Avatar billede saybot Nybegynder
24. juli 2002 - 11:14 #8
Hvordan går jeg ind i dos i windows 2000 pro... Hvad for en tast skal jeg trykke på?
Avatar billede vntc Nybegynder
28. juli 2002 - 20:56 #9
Du skal ind i setup. Når du starter comp.tryk f10 eller del.
Avatar billede thezerozone Nybegynder
29. august 2002 - 16:32 #10
tak for point