Avatar billede goatcx Nybegynder
22. juli 2002 - 16:53 Der er 2 kommentarer

router halløj

Skal til og fikse ny internet udbyder og stødte så på det her tilbud
http://adsl.tiscali.dk/produkter_priser.php4?partner=&location=&tilbud=6&oprettelse=

Ville så lige høre om de var stabile og hvilke forskelle der er på deres routere og hvilken 1 af dem der ville passe bedst til 4-5 på et netværk med en ftp server
Avatar billede smiske Nybegynder
22. juli 2002 - 18:12 #1
Worldonline bruger jeg selv, og har kun gode erfaringer med dem.  De er stabile og deres support er rent faktisk brugbar :o)
Jeg sidder selv med en Cisco 677 Router, dog vill ejeg nok anbefale deres Soho77 istedet.
Alle deres routeren kan sagtens klar et netværk med 4-5 brugere, jeg har selv 3 maskiner på.
Forskellen ligger til dels i deres firmware.  Cisco Soho 77 routeren er nok det optimale valg for dit vedkommende.  Den er nem at sætte op via et webinterface.  Du ville også sagtens kunne klare dig med 677'eren, men den er ikek ligeså nem at sætte op medmindre du er velbevandret i NAT entries osv.

Kort sagt, snup deres Soho 77 og klæ på.  Worldonline får kun roser af mig.

//Henrik
Avatar billede smiske Nybegynder
22. juli 2002 - 18:13 #2
Hehe.....klæ = klø.......ups.

//Henrik