Avatar billede phantom_06 Nybegynder
22. juli 2002 - 16:20 Der er 16 kommentarer

Gemme OG udprinte på / fra HD

Hmmm, jeg har tidligere stillet foreslagene at kunne gemme på HD og kunne udskrive direkte herfra...

Og fået "rimelige" anvendelige svar...

Rimelige fordi det er fint nok at gemme, og udprinte kan lade sig gøre ...

MEN .  ved udprintning mangler højre "del" af siderne, de bliver ikke udprintet i "fuld format"

Så jeg mangler stadig at kunne udprinte svarene så de er anvendelige...

Nogen gode idéer,  eller ville det være muligt at oprette en menu, hvor save af svar og print kunne ligge, så det ville være muligt at kunne udprinte HELE indholdet af svarene...:-)))

Så bliver de mere anvendelige når man er off-line  :-))
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2002 - 16:24 #1
Hvis du har word på maskinen kan du kopiere alt teksten derover og så udskrive. Du kan også vælge liggende udskrift så mangler der heller ikke noget.
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2002 - 16:26 #2
Her på siden kan du f. eks. trykke CTRL A så markeres alt teksten. Skift til Word og klik i vinduet så det er Word der er aktiv, og tryk så CTRL V og du kan så vælge udskriv. Du kan jo også gemme derfra, hvis du hellere vil det.
Men du får jo alt muligt andet med også :-)
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2002 - 16:26 #3
Word kan sikkert være et hvilket teksbehandlingsprogram du nu bruger.
Avatar billede phantom_06 Nybegynder
22. juli 2002 - 16:28 #4
Liggende udskrift ( laandscape ) er jeg ikke glad for..

Hvis jeg ønskede at arkivere, eller roder med manualer o.l. så bliver det hurtigt noget "roderi"..

Så helst udprinte i portræt / A¤ scala..  :-))

Det er ikke alle der har Word, og har man lige formatteret eller geninstalleret ryger "addons" / andre programmer, så helst en direkte anvendelig "metode" ...

Ellers tak  :-))
Avatar billede phantom_06 Nybegynder
22. juli 2002 - 16:29 #5
Jeg har prøvet med notepad,  det bliver noget roderi der først skal ryddes op i p.g.a. formatteringen..
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2002 - 16:30 #6
Kører du windows er der jo også Wordpad som følger med. Selv tak :-)
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2002 - 16:31 #7
notepad kan helelr ikke tage så store tekster.
Men det vil altid blive noget roderi. En direkte funktion vil altid være den bedste.
Avatar billede phantom_06 Nybegynder
22. juli 2002 - 16:33 #8
Og - bare lige for god ordens skyld - så er jeg ellers ret glad for den måde tingene herinde er stillet op på, meget overskueligt, også ved udprintning, ( brotset fra den manglende mængde i højre side).

Så ville helst beholde siden som der er også ved udprintning...
Avatar billede phantom_06 Nybegynder
22. juli 2002 - 16:35 #9
Wordpad har jeg lige prøvet, samme resultat som i notepad, og wordpad skal man "passe lidt på" med, den gemmer i "eget format".

Har man oprettet noget i et format og behandler det i wordpad, så bliver det savet i wordpad´s eget format, og kan kun åbnes / anvendes i wordpad igen...
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2002 - 16:43 #10
Ok. Jeg glemte også at efter CTRL A skal man jo libe bruge CTRL C eller er der ikke noget et bruge CTRL V til bagefter. Mere hvis nu en vil prøve.

Jeg prøvede lige selv og smed det over i word 2002 og det kom næsten til at stå som her på siden, bare med mindre bogstaver :) Så det er ikke helt tosset. Jeg prøvede så at udskrive det, men der mangler lidt i højre og venstre side. Det kan sikkert rettes med margen.
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2002 - 16:44 #11
Nå men det kræver altså også noget tilretning :-)
Avatar billede phantom_06 Nybegynder
22. juli 2002 - 16:47 #12
Jeg har samme emne stående som spørgsmål under hardware / generelt

Der beskriver jeg netop at jeg har flyttet på margener  til kun 5 mm både i hø og ve side...  Det var bare ikke nok....
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2002 - 16:51 #13
Ja det er noget bøvlet. Jeg fik lige dette ud med et halvt manglende bogstav i venstre side :-) Nå men lad os se om der kommer en sådan funktion, og den bliver selvfølgelig kun for Pro medlemmer :-)
Avatar billede phantom_06 Nybegynder
22. juli 2002 - 16:59 #14
Den "tager jeg til mig" og lurer lige hvor man så bliver pro-medlem..

Det er da HELT sikkert det værd...  Der er mange guldkorn herinde..:-))
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2002 - 17:04 #15
Ja, jeg skrev det nu ikke for at lokke dig. Jeg er ikke selv Pro. Jeg har overvejret det men jeg synes når man farer rundt så er der for mange der for travlt med hvad andre laver :-) Der skal selvfølgelig være orden i tingene, men man kan også overdrive. Men det er en helt anden historie, så jeg overvejrer vidre. Nu vil jeg gå ud og lege kok, selvom jeg hader det, men ungerne vil have noget at leve af. Så vi håber der kommer en funktion til sådan noget du gerne vil, det kunne være rart, specielt ved noget omkring BIOS.
Avatar billede phantom_06 Nybegynder
22. juli 2002 - 17:16 #16
LOL, har netop selv påpeget dette område tidligere  ;-)