Avatar billede mp3freak Nybegynder
22. juli 2002 - 10:11 Der er 3 kommentarer

starte ikke op!

har et problem med min com nå jeg skal boote op med en bootdisk! den vil gerne starte op uden cd rom drev! men hvis man booter den op med cd rom drev så går den kold!

hjælp mig plZ!

har prøvet at formatere og sætte mortherboardet på default! uden held!
Avatar billede kard Nybegynder
22. juli 2002 - 10:15 #1
Er du sikker på, at der ikke er 2 drev på samme controller, som begge er sat til at være Master eller slave?
Avatar billede mp3freak Nybegynder
22. juli 2002 - 10:22 #2
den går i stå nå den skriver
this driver is provided by oak technology inc..
OTI-91X ATAPI CD-ROM device deriver, rev d91xv352
copyright oak technology inc.. 1987-1997
device name      :mscd001

ok så kommer den ikke videre
Avatar billede mp3freak Nybegynder
22. juli 2002 - 10:27 #3
weeee har fundet fejlen det var mit netkort som fuckede det op!