Avatar billede fumlerik Nybegynder
22. juli 2002 - 06:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvem vil bytte magiske vækstkoder ?

Er der nogle der vil bytte koder så sig lige til.
Avatar billede limemedia Nybegynder
22. juli 2002 - 06:20 #1
magiske vækstkoder ?!? hvad dælen er det ?
Avatar billede annikadk Nybegynder
22. juli 2002 - 06:20 #2
det er jo lidt sort hvilke koder du taler om, men jeg gætter på at det er tomatplanter??
Hvis det er, er der 4 stk + dem du får ved at hive nye brugere til, men dem kan andre ikke bruge.
Avatar billede fumlerik Nybegynder
22. juli 2002 - 06:24 #3
Det er dem til tomat spillet.

Har du nogle du vil bytte med ?
Avatar billede 7th Praktikant
22. juli 2002 - 06:29 #4
Avatar billede 7th Praktikant
22. juli 2002 - 06:34 #5
http://www.justrandb.dk/test/tomat.txt - har lige plugget alle indlæg over i denne fil. Som annikadk siger, er der vist kun fire brugbare vækstkoder til ens tomat som man kan bruge, derefter må man ud og samle nye brugere... Jeg kan ikke huske hvor mange jeg kunne bruge, men det var hvis netop fire af koderne.
Avatar billede 7th Praktikant
22. juli 2002 - 06:38 #6
ljweb : http://www.tomatketchup.dk :) En lille skæg ting... passer min tomat meget dårligt, så har kun fået høstet 13,3 kilo indtil nu ;(
Avatar billede fumlerik Nybegynder
22. juli 2002 - 06:40 #7
Linket du fandt til mig havede jeg allerede hundet.
Men jeg takker for den anden kode du gav mig.

Det var forde at jeg lige havede fået mig en gren mere på min plante at jeg lige ville se hvordan den ser ud når den er fyldt.

takker for hjælpen
Avatar billede 7th Praktikant
22. juli 2002 - 06:41 #8
I lige måde og god høst ;)
Avatar billede fumlerik Nybegynder
22. juli 2002 - 06:58 #9
Jeg Glemte at give dig koder..
så jeg håber du får en mail nu...

jeg har lige oprettet et nyt spørgsmål i diverse køb/salg

der hedder HVOR ER 7th